📱............
မင်းပြန်လာတော့မှာပေါ့.....ဘယ်နေ့လဲ ?
............
အေးအေး ငါလာကြိုမယ်...
ရုတ်တရပ်ကြီး ပြန်ချလာတာ ဘိုးတော်နဲ့ ပြဿနာဘဲမို့လား...
...................
မင်းတော့ဖစ်ရမယ်...ဟဟ ဟုတ်ပါပီကွာ ငါလာကြိုပါ့မယ်
ဟုတ်တယ် ငါCEO ဖစ်သွားပီ အလုပ်နဲ့အကိုင်နဲ့နော်
ဟဟ........................
ဒီလိုပါဘဲ အလုပ်လုပ်ချင်စိတ်ဖစ်လာလို့....
မင်းပြန်ရောက်ရင်အကြောင်းစုံပြောပြမယ်အေးဒါဘဲကွာ........
( Park Jimin 's friend Jung hoseok EGO group ရဲ့ တစ်ဦးထဲသောသား.....ပွေတယ်ရှုပ်တယ် company အလုပ်တွေစိတ်မဝင်စားဘဲ dancer တစ်ယောက်ဖစ်ချင်တဲ့သူ......ဖားသားကြီးကလုံးဝမကြိုက်တာကြောင့်အမြဲတမ်းပြဿနာတက်နေရသူ.....park အိမ်တော်နဲ့ Jung အိမ်တော်နဲ့က ရန်ဖက်တွေ ဖားသားကြီးတွေကရန်ဖက်တွေဖစ်သလောက် သားဖစ်သူတွေက BFFတေ... ဖားသားကြီးတေကလဲ ဘာလို့ရန်ဖက်တွေဖစ်ရတာလဲ???? ဟက်!!!!ကလေးကလားရည်းစားလုဖော်လုဖက်တွေပေါ့ဗျာ... အခုလောက်ဆို ဖုန်းပြောနေတဲ့တစ်ယောက်ဘယ်သူလဲဆိုတာသိလောက်ရောပေါ့)
ဒီနေ့ ရုံးပိတ်ရက်ကြောင့်.....ကူးငယ်အိမ်မှာသောင်တင်နေတယ်....အူးဝါးးးးးလုပ်စရာတွေပုံနေပီ...ငါလဲတနေ့တနေ့ပျင်းနေတာနဲ့....အဝတ်တေတောင်လိုပုံတော့မယ်...ဒီနေ့တော့ပျင်းလို့မဖစ်ဘူး... Jung kook ဖိုက်တင်းလုပ်လိုက်ကြရအောင်...အိပ်ခန်းကိုစရှင်းမယ်.....
ရှင်းမယ်ကြံတုန်းး message ဝင်သံကြားလို့...ဖွင့်လိုက်တော့..ဟိုကောင်ဂေါင်းရီး...ခေါ်ထားတာကြာပီအခုထိမလာသေးဘူး..Message from...
Jungkook...ငါဒီနေ့မင်းရှီကိုမလာတော့ဘူး..ဟဲဟဲ
ငါမအားလို့နော် ချစ်တယ် သယ်ရင်းကြီးရယ်😘ရားးးးမင်းဘာလို့တုန်းငါအိမ်မှာသန့်ရှင်းရေးလုပ်နေတာလာကူပေးပါလားကွာ တစ်ယောက်ထဲသေရချီရဲ့.
🥺ဟျောင့်ရော..ဆောတီးဘဲ ဟဲဟဲ ဒီနေ့တော့တကယ်မရဘူး..နောက်မှနောက်မှ...မကျေနပ်ရင် မင်းရဲ့ ကော်တရာကြီးခေါ်လိုက်လေကွ..ဟဟ