Küçük bir kız çocuğu düşünün... Simsiyah gözlere sahip. Gözlerinin siyahlığına meydan okuyan güneş gibi sarı saçlara mahzar olmuş bir kız çocuğu.
Balkonda oynayan küçük kız nereden bilebirdiki son kahkahaları olduğunu. Son kez annesinin ellerinden çok sevdiği unlu kurabiyeyi yediğini nereden bilecekti küçük Umut ailesinin son mutlu günlerini yaşadığını
YIL 1998 aylardan haziran günlerden cuma saat öğleden sonra 14.00 suları..
Aysu
Umut güzel kızım ne yapıyormuş bakalım.
Anne bak resim çizdim.
Aysu
Hmmmm! Ne çizdiniz bakalım küçük ressam
Bak bu babam. Babamı kocaman çizdim. Çünkü babam hem seni hemde beni tüm kötülüklerden koruyacağına söz verdi. Bak bu sen sende bana anlattığın masaldaki peri kızları gibi çok güzelsin ve çok mutlusun.
Aysu
Peki küçük ressam benim karnım neden büyük. Yoksa bu resimden yola çıkarak bana birşeylermi anlatmak istiyorsun?
Senin karnın neden büyük biliyormusun? Çünkü orada kardeşim var. Elleri minicik küçücük burnu var tıpkı okuldaki arkadaşım Ateş in kardeşi gibi.
Aysu küçük kızının un olmuş yanağından bir kuble öptükten sonra kızını gıdıklamaya başladı. Anne kız mutlu bir öğleden sonra yaşıyordu.
AYSU TURHAN: ÇOCUK GELİŞİMİ ÖĞRETMENİ EŞİ BORAN TURHAN İLE ÜNİVERSİTE ZAMANINDA TANIŞMIŞ ARKADAŞLIKLARI KISA SÜREDE DEV BİR AŞKA DÖNÜŞMÜŞTÜ. OKULLARI BİTER BİTMEZ EVLENMİŞ VE KIZLARI UMUT 'LARI GELMİŞTİ DÜNYAYA ÇOK MUTLU BİR EVLİLİKLERİ VARDI YADA AYSU ÖYLE SANIYORDU
BORAN TURHAN : MİMAR BİR AİLENİN TEK OĞLU AİLESİ GİBİ KENDİSİDE İÇ MİMAR EŞİ AYSU İLE İSTANBUL ÜNİVERSİTESİNDE TANIŞMIŞ VE İLK GÖRÜŞTE KARA SEVDAYA TUTULMUŞTU. ÜNİVERSİTE BİTER BİTMEZ AYSU'NUN ATANMASINA FIRSAT VERMEDEN HEMEN EVLENMİŞLERDİ KIZLARI UMUT LA TAÇLANMIŞTI MUTLULUKLARI. TAAKİ KARŞISINA ORTAĞI DÎLEK ÇIKANA KADAR....
DİLEK ŞAHİN "TURHAN" ANKARA ÜNİVERSİTESİ İÇ MİMARLIK MEZUNU. BORAN TURHAN A GÖRÜR GÖRMEZ AŞIK OLMUŞTU. İLK BAŞLARDA EVLİ OLDUĞUNU BİLMEYEN DÎLEK EVLİ OLDUĞUNU ÖĞRENDİKTEN SONRA AYSU YA HINÇLA DOLMUŞ BORAN 'I AYSU' DAN YUVASINDAN KOPARMAK İÇİN ÇEŞİTLİ OYUNLAR OYNAMIŞTI.
BOMBA GİBİ DÖNECEĞİMİ SÖYLEMİŞTİM ÇİMEN GÖZLÜ GÜZEL ACEMİLİĞİM OLMASINA RAĞMEN BANA GÖRE İYİ OKUNDU. ÇÜNKÜ BİR ÇOK ACEMİLİĞİM O KİTAP YASAK AŞK İLK BÖLÜM ÇOK YAKINDA SİZLERLE BENİ BU YOLDA YALNIZ BIRAKMAYIN BOL VOTELİ BOL OKUNMALI BOL YORUMLU BİR KİTAP OLUR İNŞALLAH....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK "AŞKI DİYAR"
General FictionBEN UMUT TURHAN. ANNESİ GÖZLERİ ÖNÜNDE BABASI TARAFINDAN VAHŞİCE KATLEDİLEN UMUT TURHAN ÇOCUKLUĞU GÜLÜŞLERİ BİR YASAK AŞK UĞRUNA ÖLDÜRÜLEN UMUT. ANDIM OLSUNKİ BORAN TURHAN SENİNLE SAVAŞIMIZ ŞİMDİ BAŞLIYOR. ÖLDÜRDÜĞÜN ANNEMİN VE BENİM GÜLÜŞLERİMİN HE...