44

5K 364 52
                                    

*Furkan'ın Ağzından*

Ellerimi önümde birleştirmiş ve kafamı eğmiş bir biçimde bekliyordum neyi beklediğimi bile bilmeden.

"Yavrum benim, ne hale getirmişler çocuğu!" Diye sinirle bana doğru gelen siyah saçlı adama baktım.

İri bedenini önümde eğerek elindeki ilk yardım kutusunu açıp pansuman malzemelerini çıkarmaya başlamıştı.

Hafif hafif yüzümdeki yaraları temizlerken konuşmadan durmuyordu.

"Yavrum ya, başka yerlerin de bu şekilde mi? Şerefsizler, şimdi onların o vurdukları ellerini alıp g-"

"Baba!" Diyerek karşımdaki adamın sözünü kesen Akın'a döndüm sakince. Kendimi hiç iyi hissetmiyordum, olayları sanki dışardan izliyormuşum gibiydim.

"Çocuğum kendine gel" diyerek yanaklarımı tutan adamın simsiyah gözlerine baktım boş boş.

"Tamam belki biyolojik baban şerefsiz çıkmış olabilir ama artık iki tane babaya sahipsin" duraksadı ve devam etti. "Biraz zor olacak geçmesi fakat biz senin yanında olacağız bu süreçte" diyerek gözlerine ulaşan bir gülümsemeyle konuştuğunda ben de kendimi gülerken bulmuştum.

Bu adamın cidden farklı bir enerjisi vardı, iki dakikada kendime getirmişti beni resmen.

"Hadi üzerini çıkar da vücudundaki yaralara da krem sürelim" dediğinde hemen itaat edip kafamı sallamıştım.

Üzerimi çıkarırken acıyla inlediğimde yan taraflarıma oturmuş olan çocuklar hareketlenmişlerdi anında.

Muzipçe gülen adama baktığımda konuşmaya başlamıştı tekrar. "Çok da yakışıklı herifler bulmuşsun bebeğim" diyerek güler yüzüyle söylediklerine hepimiz dayanamayıp gülmüştük.

Üzerimi çıkardıktan sonra pansuman yapılırken kapının çalınmasıyla yerimde sıçramıştım.

"Akın aç kapıyı baban gelmiştir" dediğinde kafasını sallayıp hemen ayaklanan Akın ile kafamdan uçmuş gerçekler bir anda yüklenmişti beynime.

Ulan adamın iki babası vardı ve biz yeni öğrenmiştik bunu.

Şaşkınlıkla yanımdaki Faruk'a baktığımda aynı ifadenin onda da olduğunu görmüştüm.

"Ben geldim" diyerek içeri adım atan heybetli bedeni gördüğümde yutkunmadan edememiştim.

"Hoş geldin bebeğim" diyen önümdeki adamla bir kez daha yutkunmuştum.

Çok yakışıyorlardı be.

"Misafirlerimiz varmış" diye eğilip karşımdaki adamın yanağını öptükten sonra yandaki tekli koltuğa kuruldu hemen.

Masmavi gözleri üzerimizde dolaşırken yaralarıma kaşlarını çatarak bakmıştı.

"Ee neler dönüyor burada?"

"Şey babacığım şimdi şöyle ki" diye yutkunup ikimize bakarak gülümseyen Akın'ı kaşlarımızı çatarak izliyorduk.

"Oğlunun sevgililerinden birini" önümdeki adam eliyle beni gösterdikten sonra devam etti. "Ailesi reddetmiş biraz sert bir biçimde" dedikten sonra yutkunup hüzünle yüzüme bakmıştı. "Bizimki de yanımıza getirdi" dediğinde çekinerek mavi gözlü adama çevirmiştim bakışlarımı.

"Baba bu böyle mi anlatılır?" Akın sitem ederken koltuktaki adam sakince gözlerini ikimizin üzerinde gezdirdikten sonra düşünceli düşünceli kafasını sallamıştı.

"Hoşgeldiniz o zaman" dediğinde derin bir nefes vermiştik hızla. Çok sert bir havası vardı bu adamın ve afedersiniz ama ödüm bokuma karışmıştı.

"Aç mısınız? Dolma yaptık sabah, Barış sen de kalk haydi sofrayı kur, ben pansumanı halledip geliyorum"

Sakince konuşan adama dönüp pansuman yapmasına izin vermiştim.

Barış dedikleri adam mutfağa ilerlediğinde "Şey isminiz neydi acaba?" Diyerek çekingen bir sesle konuşmuştu Faruk.

"Gündüz ben, Akın sıpası tanıtmadı değil mi bizi?" Diye çattığı kaşlarıyla Akın'a döndü.

Yerine sinmiş olan Akın'a gülmeden duramamıştım.

"Ne söylemesi? Sabah annemle dolma yapıyorum dedi hatta" diye gülerek konuşan Faruk ile Akın eliyle sus işareti yapmaya çalışsa da durmamıştı.

"Ulan çocuk!" Diye dizlerine tutunup kalktı ve ayağındaki terliği kaçan Akın'ın poposuna doğru fırlattı.

"Baba, kocan bana vuruyor!" Diye diğer babasına bağıran Akın'ı izleyip gülmeye başlamıştık.

"Hak etmişsindir" diye karşılık veren adamla Gündüz abi konuşmuştu.

"İşte benim kocam"

"Ama ya!" Diye hayıflanan çocuğa gülerken tüm dertlerimden kurtulduğumu hissetmiştim o an.

Bu aile sıcacıktı ve biz de kısa zamanda dahil olmuştuk bu sıcaklığa.

Çığlık çığlık sjfjsjcksc.

Bence çok tatlı oldu bunlar ya yiycem hatır hutur sjcjsjc.

Neysem çok geçmeden bir bölüm daha atacağım bir aksilik olmazsa. Umarım kafanızdaki soru işaretlerini de gideririz ve bu hüzünlü günleri ardımızda bırakırız. Haydi bakalım umarım sevmişsinizdir bölümü, hatalarım varsa affola, hepinizi seviyorum.

BİZİMKİ / TEXTING / [BxBxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin