*Furkan'ın Ağzından*
Banyo yapıp kendimizi koca yatağa attığımız anda koşarak bize gelip üzerimize atlayan Akın ile şaşırarak sarılmıştık koca bedene.
"Ya oturmaya mı geldik buraya?" Diye hızla yan dönüp aramıza geçen çocuğa gülerek bakıp yanağını öpmüştü Faruk.
"Yavrum yorulduk" dediğimde kaşlarını çatarak bana dönmüş ve yanaklarımı avcunun içine almıştı.
"Arabayı kullanan benim, yorulan sizsiniz" dedikten sonra yanaklarımı sıkmaktan dolayı büzülmüş olan dudağımı şap sesiyle öperek yerinden kalktı.
"Hadi hadi sahile!" Diye bağırarak kollarımızdan tutup zorla kaldırdı ve küçük valizine doğru adımladı.
"Bir şey diyeceğim" diye ikisini de durdurup bana bakmalarını sağladım.
"Söyle yavrum"
Faruk söylediklerinden sonra üzerindekini çıkardığında nefesim kesilmişti resmen.
Bu iki çocuğun kasları bir gün beni kapten götürmezdi inşallah.
"Ben sizi kıskanırım, tişörtle girin denize falan" dediğimde Akın şaşkınlıkla bana dönmüş ve kahkaha atmaya başlamıştı.
"Manyak mısın lan sen!?" Diye gülmesini arasında zar zor toparlandığı kelimelerle kaşlarımı çattım.
"Şu adama bakar mısın bir?" Diye Faruk'a ilerleyip kaslarında elimi gezdirdim. "Ağzım sulandı lan, ben de elleyeceğim" dedikten sonra yanımıza gelip Faruk'un kaslarına dokunmuştu.
"Ne yapıyorsunuz lan?" Diye şaşkınlıkla bir bana bir de Akına bakan çocuğa gülüp dudaklarımı göğsüne değdirmiştim.
Konu biraz dağılmıştı ama mutluydum.
"Hassiktir!"
Eli saçlarıma dolandığında dudaklarımı sürüyerek pembe tepeciğe uzanıp dilimi yuvarlak hareketlerle gezdirmeye başladım. Göz ucuyla baktığımda Akın'ın da diğer tepecikte dilini gezdirdiğini fark etmiştim.
Faruk kafasını kaldırmış hafif inlemeyle kesik kesik nefesler alıyordu. Elimi yavaşça penisine attığımda ise hızla geri çekilerek kurtuldu bizden.
"Şuna bak morardılar. Nasıl dolaşayım ben böyle!?" Diye bize kızdığında gülerek kolumu Akın'ın omzuna atıp çektim ve elimi tişörtünün üzerinden meme ucunda gezdirdim.
"Acısını çıkartalım istersen" diye göz ucuyla Akın'ı gösterdiğimde sırıtarak gelmiş ve hızla üzerindeki tişörtü ensesinden geçirmişti.
Tam çıkarılmamış olan tişörtü ile kaslı vücudu ortaya serilirken içim titreyince zaman kaybetmeden hızla gömüldüm sevdiğimin tenine.
Boynunu ve köprücük kemiğini hafif hafif ısırarak emdiğimde Akın'ın gözlerinin kaymaya başladığını görmüştüm bir anlığına.
Ne kadar oyalandığımızı bilemeden zar zor kendini bizden kopardığında elini enseme atmış ve yarı baygın gözlerle üzerime gelmeye başlamıştı.
"Sen misin bize bunu yapan?" Diyerek beni yatağa ittirip üzerime çıktığında kendimi gülerek kurtarmaya çalışıyordum.
"Yok öyle kaçmak Furkan efendi, biz yandık sen de yanacaksın" diyerek boynuma gömülen Faruk ile gülümsemem büyümüştü.
Ulan bu ikilinin çocuk halleri bile ayrı bir güzeldi be!
Biraz boş bir bölüm oldu ama sevdim ben jsfjsjf.
Umarım siz de seversiniz çiçekler haydi görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİMKİ / TEXTING / [BxBxB]
Romance(TAMAMLANDI) Üç kişinin aşkını içerir. *Argo, küfür, şiddet ve cinsellik içerir.