Yaşlar düşmeye devam ediyordu ve en acısı da ben onları durduramiyordum.Gün boyunca donuk bir halde dolaştım ve en sonunda servise bindim.Servistekilerden ciddi anlamda nefret ediyorum.Hepsi birbirinden salak.Kulakligimi taktim ve kendimi müziğe bıraktım.Gözlerimi açtığımda eve yaklaşıyorduk ne de guzel zamanlama !
Eve girdigimde bisey demeden odama çıktım ve sadece ağladım.Saatlerce ağladım.Ağladım çünkü ben aşık olmuştum.O mektubu okuduğumda içimden birşeyler eksildi.Ben ilk defa birine asık olmuştum ve o benim yakın arkadaşıma aşıktı.Hayalimin hayali benim arkadaşımdı.Bunu düşündüğümde biraz daha ağladım ve aynaya baktım.Gözlerim yeşile dönük bir renk olmustu ve ten rengim bembeyaz olmustu.Kizarik göz iclerim ve göz altı torbalarım ile cidden korkunç gözüküyordum.Umursamadim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.Alarmin sesiyle uyandim ve okul kıyafetlerimi giydim, saçlarımı tarayıp açık bıraktım ve aşağıya indim.Kimse daha uyanmamisti.Servisin gelmesine ise daha 20 dakika vardi.Kendime tost yaptim ve facebook'da dolasmaya basladim.Bir arkadaslik isteği vardi ve baktığımda gördüm ki o Kerem'in yakın arkadaşlarindan olan Can'dı.Mutlu oldum olmasına ama buruk bir mutluluk.Kerem Gamze'yi seviyordu ve bu isteğin Kerem ile alakası yoktu.Ben düşüncelerim ile kavga ederken servisin kornası ile irkildim.Ayakkabımi giyip dışarı çıktım ve servise binip okula gittim.
Tam okula girecekken Can geldi ve bana gülümsedi.Ben de ona karşılık verdikten sonra sınıfa girdim ve Seren ile oturdum.Ders boyunca resim yaptim ve baktığımda Kerem'i çizmistim.Bunu fark etmeden yapmıştım ve anladim ki artık o benim heryerimde, herseyimdeydi.Seren ile sınıftan çıktık ve merdivenlere doğru ilerlemeye başladık.Arkama baktığımda Kerem ve Can da sınıflarından çıkmıştı ve geliyorlardı.Bunu Seren'e söyledim ve ikimiz de aynı anda arkamiza baktik ve tam arkamızdalardi.Daha demin metrelerce arkamizdalardi ne ara geldiler ki diye düşündüm ve sonra pekii dedim.Ilerlerken arkamda bir el boynuma dokundu ve beni kenara çekti.Kim olduğuna baktığımda Kerem'i gördüm.O an resmen aramizda 3-4 cm vardi ve parfumune kadar hissedebilmistim.Gözleri gözlerime kenetlenmişti ve utançtan olsa gerek kendimi Seren'e cevirdim o sırada gördüm ki Can ve Seren bizimle ayni sekilde birbirine bakıyordu.Hemen onu mincikladim ve ilerlemesini işaret ettim.O an resmen ikimiz de şoktaydık ve birbirimize bakıp "vay anasını" dedik.Gün boyunca o anı unutmaya çalıştim çünkü Kerem Gamze'yi, Gamze ise Kerem'i seviyordu.Ona ihanet edemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTMAK KOLAY DEMİŞTİN
ChickLitSelam. Ben Selin.16 yaşındayım.Dış görünüşe bakınca fena olmayan bir kızım.Erkeksi tavırlarım olduğu için 3-4 tane kız arkadaşım var.Bu senenin başında okulumuza başka bir okul daha katıldı ne kadar da iyi oldu (!)