O BANA AŞIK CANIM

124 6 0
                                    


O gün boyunca her teneffüste ondan gözlerimi alamadım cidden aşık olmuştum.Basketbol oynarken, dondurmasını yerken, saçlarını savururken ve arkadaşları ile konuşurken...Lanet olsun cidden çok yakışıklıydı.İkinci gün Kerem'lerin sınıfından (Kerem asık oldugum cocuk) iki kız ile tanıştım hepsi de iyi ve güzel kızlardı.Esmer olanın adı Sena,sarışın ve sürekli Kerem ile bakışan kızın ismi ise Gamze idi.Sanırım Gamze, Kerem'e ilgi duyuyordu.

Gamze ile tanıştığımdan ve yakın arkadaş olduğumdan beri rüyamda gördüğüm şey sürekli aynıydı.Gamze yanima geliyor,bana bir zarf veriyor ve zarfın içinde ise "Biz Kerem ile 4 senedir tanışıyoruz ve o bana aşık canım ;)" yaziyordu.Bu rüya işi gunden güne canımı sıkmaya devam ediyordu.
Okulda kaloriferlerin orada oturur iken yanıma Gamze geldi ve elinde bir zarf vardı.Içimden ciddimisin sen ya falan diyordum.Sonra Gamze bana zarfı verdi ve daha acmadan peki anladım dedim.
GAMZE'NİN AĞZINDAN
Ben Kerem'i tanıdığımdan beri ona aşığım ve onu bu kıza kaptırmaya hiç niyetim yok.Gamze'yi ondan sogutmam gerekiyordu ve bunu yapacaktim.Elime bir kağıt aldim ve aynen şunları yazdım:
Selinim , canım benim sana çok üzülerek bir şey soylemek istiyorum ama söylemeye yüzüm olmadığı için yazıyorum...
Kerem ve biz 4 senedir tanışıyoruz ve o bana asık olmuş.Bende bunları dün akşam, yani o bana çıkma teklifi ettiğinde öğrendim.Sakın canını sıkma tamam mı? Ben seni düşündum ve ona hayir dedim fakat o bana benden asla vazgeçemeyeceğini söyledi.Sakın üzülme ben hep yanındayım ama o bana asık canım.Bence ondan vazgecmen lazim tatlim.Kendini yıpratmani istemem.Öpücükler...
Kağıdı seline verdikten sonra kağıda bakmadı bile ve gözleri dolarken bana peki anladım dedi.Oysa daha bakmamisti bile.Amaci neydi vee salak mı bu kız be?
SELİN'DEN DEVAM EDİYOR
Bana anlamaz gözlerle baktı ama ben umursamadan sınıfa doğru gitmeye başladım.Gidiyordum çünkü cidden o mektubu merak ediyordum.Zarfı açıp okumaya başladım.Başladıgim an gözümden iki damla yaş düştü.

UNUTMAK KOLAY DEMİŞTİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin