Günler boyunca o ani dusundum.Acaba onlar da bizden... Yok canım daha adımızı bile bilmeyen çocuklar yok yani olamaz.Ders boyunca Kerem'i düşündüm.Benim olmayan birini hayal ettim.Aşk cidden böyle bisey miydi? Ben bunları düşünürken arka sıramda oturan ve benim deyişimle sınıfın yolluları olan Özge ve Serpil,Kerem ve Can hakkında konustuklarini duydum.Onlara kulak kabarttim ve dinlemeye başladım.Ne diyordu be bu kız? Yok Kerem'i istese iki günde tavlarmiş ama peşinden koşsun istiyormuş, yok Can ona göz kırpmis ulan eteginin boyu götunden küçük her tarafı meydanda tabi göz kirpar.
Az önce Özge'nin dediği şeyi hemen Seren'e söyledim ve teneffüsu beklemeye başladım.Neden mi? Bu gerizekalı onlarin onunde bagiracakmis cunku erkekler ozguvenli kizlardan hoslanirmis.Bence sen onlarin onunde fena rezil olacaksin ve bunu bende keyif icinde izlicem seni kevase.(tabiki de bunu içimden soyledim)
Sonunda teneffüs zili çaldı ve kapiya dikilip Özge'yi izlemeye başladım.Orospulugun boylesi kız resmen kerem in önüne gidip "beni beceren yok muu?"diye bağırdı.Bunu duyunca Kerem ve Can dahil herkes kahkalara boğuldu.Ee Özge'de yerin dibine giriverdi.Canıma deysiin.Ben yasemin'i izlerken Kerem'de bana doğru ilerlemeye başladı.Karşıma geldiğinde istemsiz bir şekilde gülümsedim.O ise benim yüzüme karşı 'sen de mi onun gibisin yoksa oyle gorunmek hoşuna mı gidiyor?" deyip göz kırptı ve arkadaşları ile kahkaha atıp gittiler.Ne demişti bu ? Beni daha tanımadan nasıl böyle konuşabiliyordu?? Ben nasıl onu sevmiştim, neden onu seçmistim?
KEREM'İN DÜŞÜNCELERI
Az önce bi kız gelip önümde beni beceren yok mu diye bağırdı.Anladığım kadarıyla okulun orospularindan biriydi.Amacı ne hiç anlamadim zaten umrumda da değildi.İşte, benim gozume kestirdiğim kız da onu izliyordu.Onun önünde küçük duruma düşmemeliydim.Kendimi kontrol edemeden kızın yanına gidip sen de mi onun gibisin dedim.Bunu neden ve niçin söylediğim hakkında bir fikrim yok, hatta utanıyorum da diyebilirim.Ben ilk defa gerçekte bir kızı gozume kestirmistim ve onun da yüzüne karşı saçma sapan bisey demiştim.Özür dilemek için napsam iyi olur diye dusundum ve facebookdan arkadaşlık isteği yolladım.Umarım kabul eder ve konuşurum çünkü onun kalbini kazanmak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTMAK KOLAY DEMİŞTİN
ChickLitSelam. Ben Selin.16 yaşındayım.Dış görünüşe bakınca fena olmayan bir kızım.Erkeksi tavırlarım olduğu için 3-4 tane kız arkadaşım var.Bu senenin başında okulumuza başka bir okul daha katıldı ne kadar da iyi oldu (!)