Ağlıyordum tekrardan
Eve gidiyordum arkamdan harrynin koştuğunu gördüm
"Cellat bekle"
"Siktir lan"
"Cellat yanlış anladın o benim sevgilim değil olivia ablamdı neden ağladın"
Ne ablasımıydı. Ama ben sevgilisi sanmıştım."Ağladım çünkü seni kıskandım çünkü sen benimsin sana yavşıyana yağımı sokarım"
"Cellat ne diyorsun"
"Sana aşık oldum diyorum"
"Şey bende sana aşığım"
Ne oda bana mı aşıktı
"Sew olak mı"
"Olur"
"Askim"
"Bebeyim"
Sonra birden alarm çaldı ah hayır bu bir rüyaymış ay püf
Telefonuma mesaj geldiGötbülbülüm harry
-cellat nerdeydin
- sanane yapram- cellat kahpelik etme
Neden ağlıyarak eve gittin
- sana cevap vermek
Vermek zorunda
Degilim sümsük- uf senle ugrasamiycam
SümsükKirilmistim.... bana sümsük demişti oysa o benim haşin erkeğimdi....
"Cellat kalk hadi okulla gidiceksin"
Annemin sesini duydum oflayarak tamam anne dedim ve yataktan kalktım bu defa seksi olup harry kıskandırmam lazımdı.
Hafif bir makyaj yaptım mavi ojelerimi sürdüm. Ve okula doğru yola koyuldum
Sınıfa girdim ama daha harry gelmemisti. Sevgilisi iledir kesin bu benim kalbimi cırt ediyordu ama dayanmalıydım.Daha sonra sınıfa bir yabancı girdi. Mavi gözlü... heybetli.... haşin....
"Ah burası yanlış sınıf" diyerek sınıftan çıktı. Oh tanrım çok handsomedı. Kesinlikle tenefüste onu bulup konuşmalıydım. Ben düşüncelere dalarken harry sınıfa girdi. "Günaydın cellat" "sanada günaydın ezik babanne😏" bu sözüm harryi sinirlendirmis olucak ki "ne dion lan sen bir carparım amele sümüğü gibi yere yapışırsın"
Gözlerimden yaşlar aktı. "Cok kotusun heri cok...."Tam o anda sınıfa hoca girdi. "Gunaydin cocuklar" dedi ve masasına oturdu. Ders boyunca harryi izliyerek geçirdim. Saçları uzundu very gud gözüküyordu. Ben düşüncelere dalaraken zil çaldı. Geçen ders yanlış sınıfa giren mavi gözlü çocuğu aramaya başladım. Ve tesadüfen koridorda onu gördüm hemen yanına gittim. Biraz utanmıştım. "Ş-şey s-selam ben cellat-i otuzaltı." Bana önce baktı sonra "selam bende louis." Tam konuşmaya başlıycakken louis'nin sevgilisi geldi yanımıza. "Louis bu kim"
"Ah askim bu cellat yan sınıftaki çocuk sende tanış." Sevgilisi bana önce göz gezdirdi."Selam cellat ben louis'nin sevgilisi olivia tanıştığımıza memnun oldum."
Bende dedim ve elimi uzattım biraz tokalaştık.Koridarda bizi izleyen iki cift yesil göz gördüm bize sinirle bakıyordu. Hızla yanımıza geldi. "Cellat senin bunların yanında ne işin var?" Neden böyle davranıyorduki sadece konuşuyorduk.
"Sadece konuşuyorduk." "Konuşamazsın"
"Buna senmi karar veriyorsun harry"
"Evet ben karar veriyorum" biz tarşırken louis araya girdi. "Hey noluyo burda cellat ile konuşuyorduk sadece sanane bundan" olivia da louise destek verircesine "evet sanane bundan" dedi.Harry çok sinirlenmişti. "Cellat benim korumam altında o benim" dedi. Bir dk ne O BENIM DEDI. Oh tanrim bu başıma gelebilicek en güzel şeydi.
Birden louis'nin bağırma sesini duydum harry ile birbirlerini dövüyorlardı olivia da tezarühat yapiyordu "hadi louis askim yol saçını o kahpenin"
Harry'nin dövülmesine izin vermezdim araya girdim ve haşin erkegimi kurtarmaya çalıştım. Ama louis çok güçlüydü. Devreye tiktokçu güçümu sokmam lazımdı.
"Bunu al yeni gönder kardeşim helikopter" diye bağırdım. Louis bana garip bir şekilde bakıyordulouis bana bakarken harry bunu fırsat bilip louis yi camdan dışarı fırlattı. Tam o anda müdür yanımıza geldi olivia disipline gittmekten korktuğu için tuvallete kaçtı.
"Noluyo lan burda." Diye bağırdı müdür. "Az önce camdan ne düştü harry" dedi tok sesi ile. "Değersiz bir arkadaş düştü hocam😏🕊🥀"
Müdür sinirle geri odasına gitti.
Harry'nin eli kanıyordu. Hemen ağzım ile elindeki kanı emcükledim. Harry bana memnum bir şekilde baktı.
Olivia tekrardan yanımıza geldi. "Louis nerde"
"Camdan attım" dedi memnun bir sesle harry.
Ah olamaz dedi ve koşarak bahçeye indi. Harry bana bakıyordu. "Sana bir sey oldumu küçüğüm." "Hayır olmadı." Peki dedi ve beni kucağına alıp sınıfa götürdüArkdslar cok teklif geliyor yayin evlerinden kitabi basmam icin ama kabul etmiyorum...