olivia vs cellat

86 17 25
                                    

Oliviq beni evine davet etmisti. Şaşırmıştım beni niye evine davet ediyordu ki ?

Gönderdiği adrese göre arabayı sürüyordum. Dalgınca arabaya sürerken bir şeyin üstünden geçtiğimi fark ettim.

Hemen arabadan inip tekerleğin altına baktım şok olmuştum.

Louis yi ezmiştim. Aman allah onun burda ne işi vardı. Arabaya çabuk binip olay yerinden uzaklaştım. Louis arkamdan bana shit shit diyordu. Arabayı hızla sürmeye başladım.

Radyoyu açtım. Kill my mind çalıyordu. Radoyu geri kapattım.

Sakince sürmeye devam ederken camın üstüne louis birden fırladı. Yolu göremiyordum. Hemen silecekleri çalıştırdım. Silecekler louis yi bir sağa bir sola döndürüyordu. Sutupit louis.

Louis bagırıyordu. "Aç ulan camı canını alim." Korkmuştum. Louis yi böcek gibi ezmiştim cırt diye bir ses gelmişti. Nasil hâlâ hayattaydı.

"İn camın üstünden götünü 3 parçaya ayırırım seni"

"Sen benim götümü ye"

Sinirlenmiştim. Arabayı hızla sürdüm louis daha fazla tutunamayıp camdan uçtu. Umarım götünde kanadı vardır.

Daha fazla oyalanmadan olivia nın evine geldim. Kapıyı çaldım. 2. Çalıştan sonra açtı.

Kapıyı açar açmaz yakamdan tutup beni salona fırlattı.
Kapıyı killitledi ve salona geçti.

Üstüme doğru yürüdü. Ensemden tutup ayagıyla götüşüme vurdu.

"Götünü iki parçaya ayırıcam" dedi.
"Göt zaten iki parça salak" dedim bu onu kızdırmıştı.

Kılıcını çıkardı. Kendini ertuğrul mu saniyordu bu kadın.

Birden şidetli bir ses duyuldu. Harry gelmişti. Hemen beni olivia nın elinden kurtardı.
"Askim"
"Bebeyim"
Opusmeye basladik cok tutkuluyduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

harcel // yasak askHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin