I'm never gonna dance again

472 56 172
                                    

Cellat
Annemin bağırma sesleri ile uyandım
"Kalk artık yata yata götünü büyülttün" her sabah olduğu gibi annem söyleniyordu.
"Tamam anişko kalkıyorum" dedim ve
Yavaşca yataktan kalktım bugün okulun ilk günüydü. Sınıf arkadaslarımdan nefret ediyordum hepsi iq embisi.
Söylene söylene üstümü giyindim makyaj yapmadım çünkü ben makyajsızda çok hoştum 😼
Saçımı güzellik kraliceleri gibi taradım aynasdan kendime baktım "ah tanrım şu endama şu heybete bak hahahayyt"

Her neyse işte okula varmıştım.
Sınıfın kapısından iceri girdiğimde ezik babanne arkadaslarim ile göze göze geldim. Ezik kelimesinin tanımı kesinlikle bu şerolardı.

Daha sonra içeri hoca ve bir çocuk girdi. Bir anda nutkum tutuldu. Bu yeni gelen çocuk olmalıydı.

Çok heybetli.... çok görkemli.... haşmetli....
Aşık olmuştum resmen kıvırcık saçlarını tuturduğu hello kityli tokası ile adetta beni kendine çekiyordu.
Kesinlikle benim olmalıydı.

"Selam ben harry"
S-sesi beni büyülemişti. "Harry oğlum cellatın yanı boş oraya otur" diyerek beni işaret etti. Aman tanrım harry haşmetli styles benim yanımamı oturucaktı oh evet evet.

Harry yanıma oturdu. "Selam küçük oğlan adın ne?" Dedi. "C-cellat"
Harry tam ağzını açıp bir şey diycekken scary matematik öğretmenimizin sesini duydum. "Cellat dinlesene lan dersi" tam bana kalemini fırlatıcaktıkı harry kaslı kolları ile kalemi havada yakalayıp kalemi büktü....

Dostoyevski isine bak kardesim

harcel // yasak askHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin