nav yu sak harry

238 32 99
                                    

Aradan 2 gün gecmisti. Kılı bacaklarım üşümesin diye Leopar desenli seksi coraplarımı giydim. Üstüme kırmızı mini bir elbise geçirdim üstünede pempe kürk giydim(gercek kürk degil) altimada babetlerimi gwcirdim. Kesinlikle modacı olmalıydım imhhh.
Tiktok cekmeye gidiyordum.

Boş bir araziye geldim çekmek için. Ama aklımda hiç çekicek video fikri yoktu belkide selenayi cağırıp yardım istemeliydim ama o üç kartoloz beslemeler yoktu cağıramazdım.

Arkamdan tanıdık bir ses duydum. "Güzelim napiyorsun" oh tanrım bu harrynin sesiydi. Hemen arkama döndüm. "Harry buraya why geldin?" Seni takip ettim. "Ne sen benimi takip ettin, buna nasıl cürret edersin bilegafir diyip kılıcımı çıkardım.
"Cellat sok o kılıcı cebine kendini osmanlı torunu sandın" hakliydi kılıcı cebime soktum ama keske o kılıcı harry bana so- tovbe tovbe allah(zayn) carpar.

"Neyse ne videosu cekicektin"
"Cekicek video bulamadim"
Harry kısa süre düşündü. Ve sonra gülümsedi. "Buldum"
"Ne buldun harry"
"Dans et cillat"
Bu fikir hosuma gitmisti. Kabul ettim.

Kameramı ayarladım. Ve dansı yapmaya başladım birden harry kamera açısına girdi ve benim önüme geçti.
"Seni kıskandım güzelim başkalarına dans etmeni istemiyorum." Harry beni kıskanmıştı haşin erkegim. Ama benim işim video çekmekdi. harrye izin veremezdim. "Nav yu sak harry"
"Cillat hadini asiosun" sinirlenmisti ama napim.
"Yürü eve gidiyoruz" hayır eve gitmek istemiyordum.

Ağlamaya başladım.
"Kes ağlamayı sokarım bağlamayı cellat" dedi. Şaşırmıştım nasıl bu kadar kaba olabilirdi.

Beni zorla eve çekiştirirken bir ses duydum. "Birader sen hayırdır" dedi. Oh bu liam dı.
Harry sinirlendi "sen kimsin lan" dedi.
"Bırak oğlanı sokarım gitarı" dedi liam çok sinirliydi. Birden harry ve liam kavga etmeye başladı.

Bende bunu fırsat bilip videoya aldım tiktoka yüklersem baya viral olurdu. Harry liamın kafasında karpuz patlattı. Liam harryi havaya kaldırıp yere fırlattı. Harry sinirlenmisti. Liamın sarı saçlarından tutup yerde sürükledi.

Bir anda polis seslerini duyup kaçtım. Ama harryim orda kalmıştı. Yerde baygın yatıyordu. Koşarak haşmetlimi kucağıma aldım ve polisten saklandık. Polis liamı yakalamıştı. Karakola götürüyordu. Aslında liamın suçu yoktu sadece beni korumak istemişti.



Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz haşmetli okuyucularım

harcel // yasak askHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin