Harry ile ben niallı kurtarıcaktık. "Nasıl bulucaz onu harry" dedim. Harry nerden bilim amk dedi. Kirici...
Harry'nin telefonu çaldı. "Alo sen kimsin"
"Ecelin"
"Ne yaylana yaylana konusuyon gevşek"
"Bana artislik taslama niall elimde bir yanlışında öldürürüm kıllı mübareği"Harry sinirlenmisti. "NERDESİNİZ LAN SÖYLE CANINI ALİM NERDESIN"
"Telefona attığım adrese gel" dedi zayn.
Harry hemen adresi aldı ve arabaya bindi. Beni beklemeden sürmüştü bende hemen arabanın arkasına tutundum. Arabanın arkasında sürünüyordum ama harry için değerdi.Harry çok hızlı sürüyordu ölücektim æmına.
Harry arabayı durdurdu. Rahatlamıştım. Depo gibi bir yerin önünde durmustuk demekki niall burdaydı. Harrynin peşinden ilerledim.
Niallın çığlık sesleri geliyordu. "Æmına koyim sizin kansızlar" diye bağrıyordu.
Harry direk içeri daldı. Muzun zayne fırlattı. Zayn eli ile kırıp ikiye böldü. "Artık senin karşında güçsüz zayn yok harry" dedi. Harry güldü. "Bunu bana sen mi söylüyorsun kel"
"Keller herkesi eller" diye söylendim.Birde louis belirdi karşımda. Kafasında hâlâ karpuz kalıntiları vardı. Harry louis ile kavga etmeye başladı. Bende zaynin yakasından tutup onu yere fırlattım.
Ben bir tiktokırdım özel güçlerim vardı. Tiktok güclerimi kullanıcaktım. "BUNU AL YENI GONDER KARDESIM HELIKOPTER" diye bağırarak zayne saldırmaya başladım. Zayn bana karşılık verdi. "ÇAT ÇAT YAT DEDI YERE AMCA" diye bağırıp beni yereden yere vurdu zayn. Bu beni sinirlendirmişti.
Bu bardağı aşan son damlaydı. Zayne adbuket çektim. Ardından üstune cıkıp çorabımı agzına sokmaya calıştım. Zayn kokudan bayılmıştı.
Harry ve louis hâlâ bir birlerini dövuyorlardı. Harry muzunu çıkarıp bir parca ısırık aldı. Ardından louisnin üzerine atlayıp onu yere devirdim louis harry'nin üstüne çıkıp harryi şaplakladı.
Harry hızıni alamayıp louisnin üzerinden kalkıp louisnin saçından tutup 360 derece havada döndürüp yere savurdu. Louis kendine gelmeden once niallı depoda aramaya başladık.
"Nerdesin niall" diye bağırdık. "Burdayım burdayım" sesin geldiği yöne gittik nialli buluk ellerinde ki ipi çödük.
Sonra depodan çıkmak için kapıya doğru koştuk yolumuzu liam zayn ve louis kesti. Bir dakika liam nerden çıkmıştı. Ah evet harry ile kavgalılardı. Ve harrye inat gelmisti buraya
Geçen bölümdeki liam ve harry kavgası
3 e karşı üç kişiydik. Ama onlar daha güçlüydü tek çare topuk yapıp kacmaktı. Bizde öyle yaptık. Ama ilerde zayn liam ve louisnin bizim peşimizi bırakmıycağını biliyorduk. Asıl hikaye şimdi başlıyordu...Bölüm sonu canlarım aşırı cringe bir bölüm farkındayım ama kitabın amaçı bu zaten neyse beğendiniz mi?