4. BÖLÜM: EĞLENCE ANLAYIŞI

141 9 0
                                    

'' Sen de kimsin ve adımı nereden biliyorsun? ''

'' Dün akşam barda tanıştığın çocuğum ve adını sen söyledin '' diyerek sırıttı.

İşte şimdi ayvayı yemiştim. Tanımadığım birinin evindeydim. Daha da kötüsü o beni tanıyordu. Bunlar hep o Tunç yüzünden hayvanı yüzünden başıma gelmişti. Ona içkinin beni çarptığını söylememe rağmen içki içmem için ısrar etmişti.Onun gazına geldiğim için kendimden nefret ettim.Bunları düşünürken aklıma çok daha korkunç bir şey daha geldi. Tanımadığım birinin evine gelmiştim ve sarhoştum. Umarım düşündüğüm gibi bir şey olmamıştır diye düşünerek:

'' Düşündüğüm gibi bir şey olmadı değil mi? ''

'' Korkma sadece çok sarhoştun ve bende seni buraya getirdim herhangi bir şey olmadı. ''

Bunu duyduktan sonra birazda olsa rahatlamıştım. Çantamı açıp hemen telefonumu elime aldım. 8 cevapsız aramayı görünce Tunç'u aradım.

'' Neredesin sen kızım ya delirtecek misin beni kaç saattir seni arıyorum ? ''

Bu tavırlarda neydi şimdi böyle. Hem beni sarhoş edip tanımadığım bi adamın evinde beni yalnız bırakıyordu hemde bana çemkiriyor muydu ? Bu kadarıda fazlaydı . Ama şuan ona muhtaç olduğum için sesimi çıkarmaktan vazgeçip düzgünce onu cevapladım:

'' Tanımadığım birisinin evindeyim ve dün geceye dair hiçbirşey hatırlamıyorum. Sana demiştim içki beni çarpıyor diye ama dinlemiyor sun kii ''

'' Adresi ver gelip seni alayım. ''

'' Bir saniye ''

Tanımadığım adama dönüp

'' Neredeyiz biz şuan adresi söyler misin ? '' diyince

'' Ver telefonu bana '' diyerek Tunç'a bulunduğumuz yeri tarif edip telefonu kapattı.

'' Bu arada benim adım Akın artık bana tanımadığım adam demezsen sevinirim ''

Bana neden kendisini tanıdıyordu ki zaten 1 saat sonra buradan ayrılacaktım. Bunu her ne kadar anlamsız bulsamda:

'' Tanıştığımıza memnum oldum '' diyip sırıttım.

'' Karnın açtır heralde birşeyler yemeye ne dersin ? ''

'' Olur aslında midem şuan çok kötü zaten belki birşeyler yersem daha iyi olabilirim. ''

'' Tamam o zaman sen burda dur ben birşeyler hazırlayayım. ''

Bir süre bekledikten sonra olduğum yerde oturmaktan sıkıldım ve mutfağa gitmeye karar verdim. Belki kahvaltı hazırlamasına yardımda edebilirdim .Sonuçta o bir erkekti ne kadar marifetli olabilirdi ki? Mutfağa ulaştığımda bu sözümü hemen geri aldım. Bütün masayı donatmıştı ve muhteşem görünüyordu.

'' Hadi sen otur ben krepleri yapıp geliyorum ''

Şuan bulunduğum duruma inanamıyordum. Az önce tanımadığım adam şimdi bize krep pişiriyordu. Gerçekten gülünç bir durumdaydım. Ben bunları düşünürken mutfağa gelen adamı görünce sanırım nutkum tutulmuştu.Beni gözleriyle süzerken gözlerine hapsolduğuma emindim. Ama bu an adamın buzdolabına yönelmesiyle bozuldu. Bu evde daha kaç tane erkek vardı acaba ?Ayrıca o nasıl bir yakışıklılıktı ? Kusursuz yüz hatlarını iri vücudu tamamlıyordu.Muhteşem bir yüzü vardı ve yüzündeki sakalları onu daha erkeksi gösteriyordu.Sanırım bu evden hiç ayrılmak istememe fikrini değerlendirecektim. Malesef ki o bizimle kahvaltı etmeyecekti . Sadece buzdolabından birşeyler alıp mutfaktan ayrıldı. Bu sürede bile onu izlemek bana huzur vermişti. Saçmalama ! Onu daha tanımıyorsun bile ! Kendime gelip hemen kahvaltı etmeye başladım. Sofradakiler çok iştah açıcı görünüyordu ve Akın'da krepleri getirmişti.

KIŞ RÜZGARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin