3-İlk İş Günü

74 6 0
                                    

Bu aralar sınav haftasındayım kitabın bölümleri yetişmeyebilir...

        İşe gitmek isterdim ama adam bana hiçbir adres vermemişti. Neler olduğunu bilmiyordum. Adam bana iş teklif edip yeri zamanı ne zaman başlayacağımı bile belirtmemişti. Acaba adam gerçek değil miydi? Bunlar benim bilinçaltımda gelişen bir tür hayal bozuntusu muydu? Bu sorulara yanıt aramak istiyorum ama nerden başlayacağımı bilemedim. Ertesi gün kahveye gittim.
        Kapıyı aralayıp içeri girdiğimde tüylerim ürperdi. Birden başka bir atmosfere girdim gibi oldum. Neyseki adamı içerde gördüm. Bir anda kendimi deli sanmıştım ama doğrular kanıtlandı. Adama işin nerede ne zaman olduğunu sordum ve cevabımı aldım. 2gün sonra saat 9.35'de Mahiki Sokağındaki Cafe. Bu yer çok da uzak değildi.
Yürüme mesafesi diyebilirdim. 2 gün sonra cafeye vardığımda burada bir tuhaflık olduğunu gördüm. Ne bileyim sanki işler birbirine girmiş gibiydi. Tüm işlerin arkasında bir gizem bir sır yatıyor gibiydi. Az da olsa korkmaya başlamıştım.
        Neyse hiç bozuntuya vermeden cafedeki işimi yerine getirdim. Eve vardığımda çok yorgun olmuştum. Ilk günde böylesiye yorulduysam diğer günler ne olacağını merak ettim doğrusu. Ama bu şu da işteki gizemi merak etme çabası beni yormuş olabilir. Herneyse yinede yoruldum buna lafım yok. Ertesi gün işte neler olacağını merak ediyordum...

"Son"un BitişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin