Bruneta dormea cu capul pe patul de spital unde statea Chanyeol. Astepta sa se trezeasca Chanyeol dar din cauza oboselii a adormit.
Timp de 10 minute, baiatul se holba la ea cu multa atentie. Ii examina fiecare parte a fetei sale , neexceptand nimic. A inceput cu fruntea lata, dar totusi foarte draguta, dupa cu genele ei foarte lungi ce le avea inca de cand era mica, urmand nasul ei micut si dupa buzele care tanjeau mereu dupa pielea fina de la gat a lui Chanyeol. El o considera perfecta.
De-abia acum isi dadu-se seama ca tot ce a facut pana acum, luond-o ca pe o distractie si dupa lasand-o sa planga, a fost o greseala.
A inceput sa creada ca nu era potrivit pentru ea. Tot ce a putut sa faca pentru ea a fost sa o necajeasca, sa o faca sa sufere.
"Merita pe cineva mai bun" *gandi el*
Acesta se ridicase de pe pat incepand sa se imbrace in liniste. Stia ce trebuie sa faca. Sa plece departe de ea. Dupa ce se imbraca, iese din salon, dupa din spital incepand sa alerge cu lacrimi in ochi.
"Nu te intoarce, Park Chanyeol! Nu te intoarce!" *isi tipa el printre ganduri*
**
Dupa inca vreo 20 de minute dupa plecarea lui Chanyeol, Hyomin se trezeste speriata rostindu-i numele celui care plecase mai devreme.
A alergat prin tot spitalul intreband de el, dar nimic. Toata lumea spunea ca a semnat fisa de externare si a plecat. Dupa ce nu mai avea pic de speranta in ea, se prabusise pe podea incepand sa planga in hohote. Nu putea sa creada. Prin tot ce au trecut ei, el tot a considerat-o o jucarie pe care a putut sa o arunce? Nu !
Totusi e adevarat. Nu poate sa se confrunte cu adevarul. Asta spune ca trebuie sa treaca la o alta etapa , sa uite de el pentru totdeauna.
~dupa 5 ani
Buna ziua, telespectatori ... Astazi , vom vorbi despre cea mai celebra actrita , Park Hyomin. Chiar acum ea este in drum spre agentie unde isi va intalni noul manager. Va vom arata mai multe informatii, cand vom afla. Cine este misteriosul manager? Mai multe informatii la MBC.
**
Bruneta iese din masina sa rosie decapotabila. Cu geanta pe mana, aratand ca un superstar celebru, imbracata intr-un tricou foarte extravagant si o fusta scurta . Se vede ca ea e cea mai mare actrita din lume.
-Domnule Kim, am venit ! Am auzit ca ai un manger nou pentru mine...*spune fata neinteresata asezandu-se pe canapea*
In fata lui era un barbat bine facut, cu niste ochelari negri , din cauza asta nu putea sa ii vada fata foarte bine.
-Hyomin, acesta este noul tau manager! Fa cunostiinta cu Park Chanyeol...
La auzul acestora, Hyomin s-a impietrit. De asemenea, dupa aceasta baiatul isi da ochelarii jos. Amandoi erau surprinsi. Pe fata lui Hyomin se vedea un mic zambet sters.
-Buna*sarutandu-i mana si nepierdand contactul vizual cu ea* eu sunt Park Chanyeol. De acum voi avea grija de tine.
La cuvintele acestea, Hyomin a inrosit. Chiar ii era dor de el, de fata lui , de corpul lui, de tot ce tinea de el.
Domnul Director Kim l-a pus pe Chanyeol sa o conduca pana la masina si dupa de maine sa o astepte mereu in fata blocului ei.
A condus-o pe aceasta in lift si dupa ...
-M-mi-a fost dor de tine ! *sopteste Hyomin*
-Si mie. Dar incerc sa ma abtin...
Zambetul lui Hyomin disparuse . Dupa 5 secunde de tacere, Chanyeol tipa frustrat:
-La dracu de abtinere !
Dupa aceste vorbe, a inceput sa o sarute infometat pe Hyomin. Ii era dor de buzele ei, de fata ei pe care acum o cuprindea cu palmele lui mari.
-Cat de dor mi-a fost de tine... *reuseste Chanyeol sa spuna ceva printre saruturi*
-Si mie ! *spune Hyomin la fel*
SFARSIT
VA MULTUMESC FOARTE MULT PENTRU CA MI-ATI CITIT POVESTEA.
ACUM, CUM VI SE PARE SFARSITUL?
EU MA GANDEAM, PENTRU VOI , SA FAC SI O A DOUA CARTE, CE ZICETI?
NU STIU, CRED CA O VOI INCEPE CAND TERMIN CU EVALUARILE SI CELELALTE POVESTI.
O ZI BUNA ! SPER SA VA PLACA SFARSITUL.
CITEȘTI
°Addicted to you° <First book>
FanfictionViata-i grea, iubirea-i rea, totusi nu rezisti fara ea. In camera fara fund, plina cu jucarii, copilareasca, se poate intampla orice. Rabdarile lui au pus punct. Respira din ce in ce mai greu. Picaturile de transpiratie apar pe fata lui catifelata...