Am iesit nervoasa din masina, gandindu-ma cum poate acel om sa ma scoata din sarite. Afara ploua cu galeata, dar nu-mi pasa. Imi continui drumul care mergea nicaieri, habar nu am, pana cand cineva ma prinde de mana. Ma trage in bratele sale puternice, acoperindu-ma cu o jacheta, de ploaie. Ma mangaie usor pe cap, aplicandu-mi un sarut pe frunte.
-Imi pare rau !
Recunosteam vocea asta de la un kilometru. Era el. Chiar era el. In mintea mea a inceput un mare razboi. In a-l imbranci si as pleca sau a sta asa pe loc. Dar doar una a castigat:
-Yaa ... ce crezi ca faci? *tip impingandu-l*
-Hyo ...
-Ce credeai ca se va intampla? Devreme ce ti-ai batut joc de mine in ultimul hal si acum vi la mine si te crezi mare scula cerandu-ti scuze de la mine. Ce crezi ? Ca dupa asta eu voi sari in bratele tale si dupa ma vei duce iar in masina si te vei mai juca cu mine? Am fost o fraiera ...dar acum nu mai sunt ! Asa ca ...
Inainte sa termin propozitia, Chanyeol ma trage mai aproape de el incepand sa ma sarute. Nu mai puteam sa suport. Imi venea sa il apuc de par si dupa sa-i aplic mici saruturi pe gat. Dar o mica farama de putere m-a facut sa-l imping si sa fug.
-Hyo, stai ! Nu te duce la casa lui. Yaa..*alergand dupa mine*
Aveam noroc ca alergam destul de bine incat sa nu ma prinda. Ajung in fata apartamentului lui Xiumin si apas pe clanta. O mana se pune pe a mea si ...
-Nu o face ! *spune Chanyeol*
-Poftim? *spun nervoasa*
-Nu o face. Daca o vei face, vei regreta toata viata.
-Da-te la o parte !
Intru in apartament de unde il strig pe Xiumin, dar nimic. Il caut cu privirea iar ultimul loc ar fi fost in camera lui. Apas pe clanta incet, facand o crapatura mica pentru a vedea daca e acolo si doarme. Nu mi-au putut crede ochii... o roscata focoasa, dezbracata complet, era deasupra lui facand miscari care il duceau pe Xiumin pe culmile placerii. Nu mi-am putut stapani lacrimile asa ca am inceput sa plang in hohote.
O mana ma trage afara din apartament, sprijindu-ma de peretele de langa lift.
-De ce nu ai facut-o? *suspin printre lacrimi* De ce m-ai lasat sa trec? De ce nu m-ai tras pana la masina aia nenorocita? De ce m-ai lasat sa intru? De ce?
Chanyeol sta cu capul in jos in fata lui Hyomin care plangea incontrolabil.
-Il iubeai? *intreaba Chanyeol* Chiar il iubeai?
CITEȘTI
°Addicted to you° <First book>
أدب الهواةViata-i grea, iubirea-i rea, totusi nu rezisti fara ea. In camera fara fund, plina cu jucarii, copilareasca, se poate intampla orice. Rabdarile lui au pus punct. Respira din ce in ce mai greu. Picaturile de transpiratie apar pe fata lui catifelata...