#5 Imi place sa ma joc

630 20 5
                                    

Dupa ce-am terminat din nou , iau camasa, i-o arunc in fata si ii zic:

-Mersi , ai fost minunata , dar toata joaca se opreste aici .

-Poftim ?

-Ce? Doar nu credeai ca m-am indragostit de tine ! Ha ha ha, nu-mi plac tarfele. Doar m-am folosit de tine ! Am vrut doar distractie si tu mi-ai oferit-o, si-ti multumesc pentru asta.

-*in timp ce-si stergea lacrimile* Huh , nici nu ma gandeam la altceva ! Asa e ! Ai dreptate, si eu tot distractie am cautat ! Acum iesi, vreau sa ma odihnesc.

Pe cine minte ? Atunci de ce dracu mai plange ? Ce repede s-a lasat pacalita de gesturile mele ! Daca ar afla tata ca scumpa lui sotie , viitoare sotie, si-a tras-o cu mine in baie in timp ce el e plecat cu afaceri, nu cred ca va fi foarte fericit.

Ma duc si ma pun in pat ! Toata noaptea nu am dormit, nu puteam ! Oare de ce?

Ma trezesc pe la 1 p.m , imi fac un dus si cobor jos unde o gasesc pe Hyomin band o cafea. Am vazut ca a vrut sa zica ceva dar nu a apucat ca a intrat tata pe usa .

-In sfarsit acasa! Cum va-ti inteles? Iubit-o ti-a mai zis cceva?

-N-nu dragule.

-Nu ai idee ce bine ne-am inteles ! Mai lasa-ne singuri ! * zic eu pe un ton pervers*

-Poftim?

-Nimic , nimic.

-Iubit-o , sti ce dor mi-a fost de tine? O noapte fara tine, a fost ca un cosmar pentru mine !* si o saruta*

-Parca si faceti ceva * zic eu razand*

-Yaaaa , de unde sti tu ca nu facem?

-Pentru ca stiu ! M-am comvins singur de asta .

-Ce vrea sa insemne asta?

-Appa , nu m-am nascut ieri . Hai ca am treaba , trebuie sa plec .

-Du-o si pe Hyomin in centru .

-Iubitule , e ok o sa iau un taxi .

-Tata ..

-Da'   de ce va comportati asa? Sa intamplat ceva cat timp am fost eu plecat?

-Nuuu… Hai Hyomin , ca nu am timp .

-Imediat .

Isi ia geanta si plecam .

-In centru?

-Da..

-Cu cine te mai intalnesti acum? Ha .

-…..

-Asa ma gandeam si eu ! Fi antena, de azi inainte faci ce vreau eu , inteles?

-Poftim? Cine te crezi?

-Cine ma cred? Hahaha , daca nu vrei sa afle tata de toate aventurile tale faci ce zic eu .

-Cum ar fi?

-De fiecare data cand vreau sa faci sex cu ,mine faci ; nu conteaza ora sau locul .

-Ai inebunit ? Nu sunt papusa ta sexuala.!

-O ba da esti ! 

-Inceteaza.

-Ce sa incetez? Scumpa mea, asta e decat inceputul .

-Te urasc ! Esti un idiot !.

-Aseara nu mai ziceai asta .

-Opreste ! Vreau sa cobor aici .

-Ok !

Ma uit la ea cum coboara , hahaha ce-mi place sa ma joc cu mintea ei , asa ii trebuie .Nu are idee cu cine s-a pus !

Ma duc la Hyuna , imi ofera cateva ore de placere si ma imbrac ca sa plec.

Mergand spre casa, am observat-o pe Hyomin , opresc masina si ii zic :

-Hai urca !.

-Nu vreau , nu am nevoie .

-Am zis sa urci ! * am tipat la ea*

○Acasa ○

-Oh , ati ajuns.

-Oarecum * zic eu plictisit* , eu urc sus .

-Nu mananci? * ma intreaba Hyomin *

-Nu “mami “ nu mananc .

-Park Chanyeol !

-Tata, nu incepe iar .

Urc sus , imi iau pachetul de tigari si intru in baie. Incep sa fumez tigare dupa tigare si ma gandesc la tot ; ma gandesc, oare nu sunt prea aspru cu ea ?  Aishhh , cum sa fi ?  Las-o ca merita . Ce are impresia, ca sunt prost ca tata??

Imi scot telefonul si ii trimit mesaj .

"Hyomin ....

Bine, am venit si cu urmatorul capitol. Ce elev constincios sunt, in loc sa invat la teza la mate, scriu la povestea totala despre sex ! Merit un Oscar cu fundita. ^^
Va astept parerile sincere. Si ce credeti voi ca ii trimite Chanyeol lui Hyomin. 


°Addicted to you° <First book>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum