#4 Dorinta

641 25 3
                                    

°°Din prespectiva lui Chanyeol°°

-Gata l-am facut …*Wow cum arata , avea un corp bine conturat, era precum o zeita , avea forme adecvate ca sa te dea pe spate. Independent ma transform in dependent cand o vad , fata ei fina fara fard cu un zambet larg , umerii goi , coapsele ude.In acel moment in mintea mea veneau numai ganduri perverse*

-Yaa , acopera-ti ochii. * spune ea pe un ton provocator  *

-Si daca nu vreau?* si incep sa ma apropii de ea* Tu m-ai chemat aici.

-Doar pentru bec !

- Ai facut-o intentionat. Oricum, iti voi arata acum pentru ce am venit defapt!

-Esti atat de ...

Nu o las sa termine ca incep sa o sarut . Apa de la dus cadea incet pe corpurile noastre. Hainele mele au devenit in fractiune de secunda ude , punandu-mi in evidenta corpul. Ea incepe usor sa-mi sarute gatul , eu ridicandu-i usor capul cu mana, incep sa o sarut salbatic pe buzele ei aprinse. Sangele isi face si el aparitia, nu-mi pot da seama de la cine, ori de la mine, ori de la ea.

Isi baga usor mainile pe sub tricoul meu , il ridica, intr-un mod discret, intr-un final reuseste , dupa ce mi l-a dat jos isi duce mainile catre blugii mei , imi desface cureaua destul de rapid, imi desface si fermoarul, cazand la pamant odata cu boxerii.

-Tu ai vrut-o ! *smirk*

-Nu mai da vina pe altii, idiotule !

Imi pun zambetul in aplicare stiind ca-i place asa de mult. Acum sa fim seriosi, cine nu-l adora? 

Nu mai stau mult pe ganduri si o imping dand-o cu spatele de perete , ea scotand un sunet mai degraba de placere decat de durure. Imi pun mainile pe fesele ei si o ridic in sus , ea incolaciundu-mi cu picioarele talia si cu mainile gatul. Simt cum spatele incepe sa ma usture, era si normal la cat si-a bagat unghiile in spatele meu .

-Baby, nu-mi place sa stai incordata, asa ca fi relaxata !

-Imi pare rau..

-E in regula, poti tipa, nu ne aude nimeni.

Vad cum chipul i se face iar senin asa ca incep sa continui .O sarut pe buze , gat, umeri , pana ajung la sani . Ii avea asa perfecti; o sarut cu discretie , se pare ca-I place .Se pare si ca invata repede.La inceput a tipat de durere, dar pe urma a devenit o placere din cate am observat. 

In acele momente din doua persoane am devenit o singura persoana.

Dupa ce am terminat "treaba" am luat-o in brate si am asezat-o pe pat.

-Asteapta vin imediat.

M-am dus, mi-am luat o pereche de boxeri si m-am intors , wow dar ce asculta ,nu s-a miscat 1 cm .

Am inceput sa caut prin dulap.

-Ah, uite am gasit.

Iau hainele si ma duc spre ea.

-Lasa-ma ca in seara asta sa fi papusa mea.

-Chanyeol ..

-Shhh * ii pun degetul la gura* O papusa nu vorbeste.*si ii zambesc*

O iau de mana si o ridic incet , iau hainele de pe pat si o imbrac.

-Ah , nu-mi place asteapta.

Ma duc inapoi la mine in camera iau o camasa de a mea si ma intorc .

Ii bag mana sub maieul pe care i l-am dat sa se imbrace , o iau de talie si o trag spre mine.

-Ah nu ma mai satur . Nu mai suport !

O imping si cade pe pat , ma pun peste ea , ii dau hainele jos si contiunuam ce-am inceput in dus.

Dupa ce-am terminat din nou , iau camasa, i-o arunc in fata si ii zic:

*bine, am venit si cu urmatorul capitol. Chiar daca nu am destui cititor, eu tot o continui. De a dracu fac asta =)))) Nu stiu, cred ca veti veni cu timpul si se vor aduna destui deci nu am niciun scop de a o sterge. Si ce Mihai Eminescu sunt. Imi pun titlul capitolului "DORINTA". Sa imi vada si colegii povestea ca imi dau foc :))) Oricum, ce credeti ca ii spune Chanyeol? Astept in continuare parerile voastre.^^*

°Addicted to you° <First book>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum