O liniște apăsătoare domnea din plin pe holurile unei mănăstiri moderne, în vârf de munte. Nimeni nu se mai antrena, nimeni nu mai butona telecomandele jocurilor video, nimeni nu se mai certa sau, ba din contră, nu făcea farse. În comparație cu zilele în care vocile unor tineri răsunau tot timpul, acum părea că locul era abandonat. Doar glasul răgușit al unui omuleț în vârstă spărgea întreaga armonie. Bărbatul cu barbă căruntă și lungă le explica elevilor săi despre un eveniment important care avea loc în curând.
— Un Consi-... ce? întrebă un băiat cu părul ca de chihlimbar, îmbrăcat într-un costum albastru, atât de ciudat în ochii oamenilor obișnuiți, dar perfect pentru lupte în privirile celor din mănăstire.
Nu înțelegea nici în ruptul capului despre ce tot vorbea maestrul său. În aceeași situație se aflau și ceilalți cinci prieteni ai băiatului. Pe fețele fiecăruia era vădită o confuzie năucitoare. Dacă ar fi fost posibil, le-ar fi apărut la toți câte un mare semn al întrebării pe întreaga față.
Fiecare dintre ei erau îmbrăcați într-o culoare diferită: unul în verde, altul în roșu, alb, negru și încă o fată în gri. Așa se puteau diferenția în momentul în care fiecare își puneau măștile. Ninja albastru o strânse de mână, așa cum obișnuia, pe fata cu părul negru ca pana corbului, semn că cei doi erau ceva mai mult decât prieteni.
— Consiliul Tărâmurilor, începu bătrânul înainte de a-și drege glasul. Este un consiliu care are loc o dată pe an și sunt invitați toți conducătorii sau protectorii unui tărâm. Se ține mereu într-un tărâm diferit și se discută problemele importante ale fiecăruia pentru a le rezolva. Ultima dată a avut loc în Regatul Norilor, iar anul acesta este în Ninjago.
Un consiliu al tărâmurilor? Noi de ce nu știam de asta până acum? Pare ceva important... își spuse în sinea sa cel mai tânăr dintre toți și totodată singurul blond. Fiecare fir din părul lui semănau cu spicele de grâu la cât de auriu era. Era leit celui pe care Olivia îl văzuse în coșmar astă-noapte. Dar nu era ceva ieșit din comun, nu era ca și cum fusese visat pentru prima oară de vreo fată. Multe adolescente îl vânau pentru popularitatea pe care o avea în oraș. Era ninja verde, cunoscut ca o vedetă, la fel și echipa lui. Însă ar fi trebuit toți să se aștepte la asta când își expuseseră identitatea de sub masca de ninja și eroi ai Ninjagoului.
— Noi de ce nu am mai fost invitați până acum? Sau măcar să fi auzit de el? rosti Nya, strâng la rându-i mâna iubitului său, Jay.
Blondul își dădu seama că el și bruneta se gândiseră la același lucru.
— Până acum au participat doar Împărații din Ninjago, dar după cum bine știți, ei au murit... explică Wu, aruncându-i o scurtă privire nepotului său.
Ninja verde se întristă deîndată ce auzi de Împărați. Nu erau rudă cu el, însă aceștia aveau legătură cu o parte din trecutul său întunecat, uitat tot mai adânc în sufletul său împovărat pe măsură ce treceau anii. Nu voia să-și aducă aminte de frumoasa blondină care îi frânsese inima în mii de bucățele. Își adunase cum putuse fiecare părticică și le cususe singur, dar rămăseseră cicatrici care puteau să se desfacă din nou dacă nu avea grijă. Unchiul său băgă de seamă reacția lui, așa că schimbă subiectul pentru a nu-l răni și continuă:
— Dar acum voi le țineți locul, căci sunteți protectorii acestui tărâm. Am participat și în anii trecuți, însă fără ca voi să aflați, pentru că despre consiliu știu doar cei care participă. Anul acesta sunteți și voi invitați.
Maestrul Wu le înmână câte o invitație ca de aur, iar pe spate era scris numele fiecăruia cu o culoare stacojie ce mirosea a fier, de parcă ar fi fost sânge. Zane analiză cu ochii lui din care ieșeau niște raze, ca și cum ar scana la fel ca un calculator. Această abilitate se datora faptului că era un nindroid. După fu gata, le comunică prietenilor săi că era într-adevăr sânge – informație pe care nu voiau întocmai să o descopere. Unul dintre ei chiar se întrebă al cui aparținea. Deja începură tuturor să nu le miroasă a bine acest consiliu și nu era din cauza lichidului stacojiu. Fiecare ninja le deschiseră cu grijă, citind faptul că avea loc peste două ore, într-un anumit loc secret despre care mai auziseră.
CITEȘTI
Fiica lui Nadakhan
Fanfiction❝ [ ナダカーンの娘 ] ❞ ━ 𝐅𝐀𝐍𝐅𝐈𝐂𝐓𝐈𝐎𝐍 𝐍𝐈𝐍𝐉𝐀𝐆𝐎 - 𝐎𝐂 𝐱 𝐋𝐋𝐎𝐘𝐃 𝐆𝐀𝐑𝐌𝐀𝐃𝐎𝐍 ━━━━━━━━━━━━━━━ Olivia crescuse încă de când era doar o fetiță pe o corabie, călătorind alături de temutul echipaj de pirați al Căpitanul...