k.taehyung✓ hikayenize yanıt verdi!
k.taehyung✓
Tarafımızca yaptığınız burs başvurunuz kabul edilmiştir.Kaşlarım çatılırken telefona daha çok gömüldüm. Hikayemle bu mesaj ne alakaydı? Hem başvuru falan da yapmamıştım ki. Oflayarak elimi yüzüme kapattım ve güldüm.
Yazmak isteyen cidden yazıyordu.
Kısık gülüşüm kahkahaya dönüştü, keyifle odayı inlettim. Hermes bana şaşkınca baksa da susamadım, öyle keyifliydim ki! Benim olmuştu işte. Kim Taehyung'un statüsü de parası da kalbi de beyni de benimdi artık. Başarmıştım. Ne o aptal ikizler, ne voodoocu kaltak ne de sinir bozucu veela. Bu yarışın galibi ben olmuştum.
Yaşaran gözlerimi silerek iyi çocuk olmaya karar verdim.
jeon_jungkook
Şey sanırım burada bir yanlış
anlaşılma var
Ben burs başvurusu yapmamıştım, Bay Kim. Ayrıca siz sadece mimarlık öğrencilerine burs verirsiniz, ben veterinerlik okuyorum.
Görüldü 20.17Bay Kim?
Görüldü 20.18Anında görülen ama cevap gelmeyen mesajlarla kaşlarımı çattım.
Bay Kim? Neden görüldü atıyorsunuz?
Görüldü 20.18Bay Kim iyi misiniz? Bir sorun mu var?
Görüldü 20.19Bay Kim Taehyung neden bana cevap vermiyorsunuz? :(
Görüldü 20.20Son mesajımın ardından profil fotoğrafındaki yeşil nokta giderken homurdandım. Bu muydu yani? Bunun için mi savaşmıştım ben? Yarın şirketine giderek onu iyice kendime bağlamaya karar verdim. Hermes'in şu an bana akıl vermesi gerekiyordu ama hep yanımda olan tüy yumağının ortadan kaybolası tutmuştu.
" Hermes! " Ona birkaç kez seslenmemin ardından ancak gelen kedi kapı eşiğinden bana baktı. O kıpırtısızca bana bakarken kaşlarım çatıldı. " Senin neyin var? Hasta mısın? "
Cevap vermediğinde kendimi yumuşak yastıkların üzerine bıraktım. " Bugün herkes bir tuhaf! "
İri gözlerini üzerime sabitleyerek yatağa atladı, aramızda belli bir mesafe bırakarak durdu. Ona uzanmak istediğimde tıslamasıyla kaşlarım çatıldı. " Hala sana o balık vermediğim için mi sinirlisin? Sana kaç kere söyledim, Hermes? Şişko kedi olacaksın bu gidişle. "
Patisiyle yüzüme vurdu. " Aptal Jungkook. Ondan sinirli değilim, formumu korumam gerektiği konusunda haklısın. Üzerinden karabüyüyle karışık Yoonji'nin kokusu geliyor, o kız sana bir şeyler yapıyor. "
Kaşlarım hızla çatılırken Yoonji'yle aynı ortamda olduğum tüm anları gözden geçirdim. Oturduğum yerde dikleşirken suyuma bir şey yapıp yapmadığını düşünüyordum, yapmış olabilirdi ama ne? Beni zehirlemek gibi bir amacı varsa bu sadece ailelerimizi karşı karşıya getirirdi ve Kiyohime* olan annemi Min Ailesi gibi bir aile bile karşısına almak istemezdi.
Anlık bir dürtüyle sarkarak yatağın altına baktığımda bıraktığımı orada bulamadım. Adamotumun yokluğuyla penceredeki siyah bülbül gözlerimin önüne gelirken sırıttım. Aptal Yoonji biraz bekleyebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE SPELL | taekook
Fanficgenç büyücü jungkook, hayatına biraz renk katmak istiyordu. couple!taekook warlock!jungkook | SLOW UPDATE |