○Levi ile temizlik yapmak○

324 12 20
                                    

"Levi,sana bir şey sorabilir miyim?"

Levi kafasını masadan kaldırıp sana baktı.Ona göre camları temizlikte çok kötü bir iş yapıyordun.Levi kendini bok gibi iş yaptığını sana söylememek için durdurmaya çalışıyordu çünkü yüzündeki ifadeden önemli bir şey söyleyecek gib duruyordun.

Ona ciddi bir yüz ifadesi ile bakıyordun.Fark etmeden elindeki toz beziyle oynuyordun,parmaklarına dolayıp elinde sıkıyordun bezi.

"Ne var velet?" Levi seni her zamanki durgun yüzü ile izliyordu.

Son 3 aydır Levi ve Farlan ile yaşıyordun.Onlara Dünya hakkında bilmediğin her şeyi soruyordun.Levi hala ona çayın ne olduğunu sorduğun zamanın şokunda.Levi'ın aklında bu tramatize edice bir olaydı.

"Şey uh aşk ne?"

Levi bir kaç kere gözlerini kırpıştırarak sana baktı.Tamamıyla hazırlıksız yakalanmıştı.Neredeyse Farlan'a koşup bunun cevabını sana onun vermesini isteyecekti.

Levi bu soruya nasıl cevap vermesi gerektiğini bilmiyordu.

Gözlerinden merak akarak Levi'a bakıyordun.

Bu neredeyse Levi'ın senin için üzülmesine sebep olmuştu.Senin bütün geçmişini bilmiyordu,ama hayatında önceden kimsenin olmadığı açıkça belliydi.

Levi'ın en azından ölmeden önce hayatının belli bir kesiminde annesi vardı.

Ama sen kendini bildin bileli yalnızdın.

"Oi (Hey) bunu cevaplayabileceğimden emin değilim..."

"Sorun ne? Bunu neden soruyorsun ki?"

"Şey," Toz bezini sıkan ellerine baktın,"Dün akşam sokakta bir kadın ile bir adam gördüm. El ele tutuşup çok yakın gözüküyorlardı. Ama daha önce hiç görmediğim bir şekildeydi sanki kadın o şekilde tutulmak istiyordu.Sonra adam kadına dönüp 'Sana çok aşığım' dedi sonra dudaklarını birleştirdiler. Ama dışarıdan komforlu durmuyordu. Kadının acı çektiğinden korktum, ama o iyi duruyordu.Bilmiyorum.. daha önce hiç görmemiştim sadece."

Levi söylediklerini sindirmek için bir dakika bekledi. Seni daha önce bu kadar ciddi görmemişti. Bu ciddi çok nadir görüyordu. Ve böyle ne kadar tatlı olduğunu düşündü. Aklındaki bu düşünceyi attı ve sana verebileceği en iyi cevabı düşündü.

"Bu hissi sana nasıl açıklayabilirim bilmiyorum," iç çekti ve gergince elini saçlarına geçirdi,"Anladığıma göre sevgi iki kişi arasında paylaşılabilen güçlü bir duygu. Gördüğün o çift dün o duyguyu paylaşıyor olabilirler. Genelde 'aşk' öpüşerek ve el ele tutuşarak belli ediliyor, yani sanırım."

"Öpüşmek ne?" Ona yine merakla baktın.

"Onların yaptığını gördüğün şey.Dudaklarını birleştirdikleri zaman." iç çekti.

"Oh" dedin mırıldanarak. Levi sessizce boğazını temizledi. O da elindeki toz beziyle oynamaya başladı. Farkına varmadan seninle aynı haraketleri yaparak.

"O zaman Farlan buraya bazen davet ettiği kadını seviyor mu?"

"Hayır o sevgi değil o heves, yeni bir kız bulana kadar sürüyor ve genelde 1 günü geçmiyor"

"Oh" dedin yine tiksinmiş bir yüz ifadesi yaparak. "Peki sen daha önce aşkı deneyimledin mi Levi?"

"Hayır, daha önce hiç ilgimi çekmedi." yalan söyledi. 'senden önce ilgimi çekmedi' dedi içinden.

"Evet, sanırım benimde hiç çekmedi..yani galiba" sırıttın camı temizlemek için arkanı dönerken.

Levi da bu konuşmanın sona erdiğini düşünerek masayı temizlemeye dönmüştü.

Sonra senin "Ben birinin beni öyle ellemesine izin verebileceğimi sanmıyorum ama en azından mutlu görünüyorlardı." demeden önce zayıf bir nefes verdiğini işitti.

♦Bunu yumuş yumuş bitireceğimi sandınız dimi yoooo yoooo daha o kadar yetenekli değilim ama o günlerde gelecek♣

Neyse umarım beğenmisinizdirrr elimden geldiğince boş zamanlarımda yazacağımm baii♥

^447 Kelime^


Aot one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin