-3-
— Ana —22 Mart 2001
"Algın!" diyen kocasına döndü Algın. Pamir ile dün evlenme sözü vermişlerdi.
"Efendim Pamir'im?" Algın'ın annesi Bennu Hanım'da kocasına 'ım' ekiyle seslenirdi. Bilirsiniz, bu yaştaki çocuklar ailelerinden duyduklarını yapardı. Hele 1993'te doğan çocuklar... Ah, minicik, küçük yaramazlar!
"Benim iki kardeşim olacakmış! Annem nasıl iki bebeği içinde taşıyor ki?" diyen Pamir'e gülmek istedi ve güldü Algın.
"Annelerin ayaklarının altında cennet vardır bu yüzden onlar içlerinde on sekiz bebek bile taşıyabilir!" Algın'ın en sevdiği sayı on sekizdi. Pamir dudağını büzdü. Cennet neresiydi? O sırada annesinin anlattığını anımsadı, Allah'ın sevdiği insanların girdiği yerdi cennet. O zaman Algın'da cenneti ayağına alsındı. Annesinin anlattığına göre cennet topraktandı.
"Ayağını kaldırır mısın?" diyen Pamir ile şaşırdı Algın, ne yapacaktı ki? Herneyse, ayağını kaldırdı. Pamir yerden bir avuç toprak aldı ve Algın'ın ayağını kaldırdığı yere koydu, ardından Algın'a döndü.
"Ayağını toprağa koy." diyen Pamir ile ne yaptığını anladı Algın. Artık onunda çocuğu vardı!
"Biliyor musun, benim iki abim var..." dedi ve devam etti Algın. "...benden ayrılmazsın değil mi, korkmazsın değil mi?" diyen Algın ile Pamir'in gözleri minicik, çok azcık büyüdü.
"Abilerinden değil ama babandan korkarım!" diyen Pamir ile Algın düşündü, ne alakaydı ki?
"Neden?" diyen Algın'a gülücük sundu Pamir.
"Anana bunu yapan bana neler yapmaz!" dedi küçük çocuk.
"Çok komik! Hıh!"
***
"Algın!"
"Algın!"
"Algın!"
"Algın!"
"Algın!
"Algın!" diyen Pamir'e döndü Algın, kulağını acıtmıştı!
"Ne var?" diye triplice konuştu. Anneside babasına bunu yapardı, o zaman güzel bir şeydi.
"Söz verelim." diyen Pamir ile gözleri ışıldadı Algın'ın, söz vermek en sevdiği şeydi.
"Ne sözü?" diyen Algın'a baktı Pamir, salak mıydı Algın?
"Sonsuzluk sözü!" diyen Pamir ile Algın başını salladı, annesi ve babasınada bu sözü vermişti, annesi söylemişti.
"Sonsuz olalım."
"Sonsuz olalım."
***
Dördüncü bölümü yazamadım çünkü Pamir'den yazmak çok zor, ayrıca gerginim.
Pamir'im... Bi erkek olarak bende istiyorum. Kıskanmak.
Annelerin altındaki cennetin açıklamasını yapan Algın?
Toprak koyması... Artık o da anne... Çok tatlılar. DÜŞWEK
Ana konusu... Random.
Bölüm nasıldı?
İyi günler.
05 Eylül 2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz - Texting (ASKIYA ALINDI)
Cerita PendekTEXTİNG OLMASI SEBEBİYLE BÖLÜMLER KISA KISADIR 🔎 Bir arkeologun/çocuğun, bir iş adamına/çocuğa sözüydü bizimkisi... Bizim seneler önce filizlenen aşkımızı okumak ister misiniz? *** "Arkaolok olacağım ben hocam..." diyen Algın ile Betül Hanım ne dem...