5.

95 4 1
                                    

•hermione szemszöge•

Draco egyből odarohant és felsegített. Ha most tehettem volna egyből az ajkaira támadtam volna. Kedvesen és gyengéden bánt velem...

- köszönöm, malfoy.- bólintottam, mikor felsegített.

- nincs mit, jane.- csengett a második nevem, fülemben, gyönyörű hangjával...istenem, ez de hiányzott....

- talán ismerik egymást?- kérezte, mr. Evans.

- nos igen, régi iskola és évfolyam társak vagyunk.- tájékoztattam a főnökömet.

-így van.- mondta draco...úgyértem malfoy.

- értem.-válaszolta.- akkor nem is kell mondanom semmit. Mr. Malfoy, auror lesz.- mikor mondta, a szemem kistányér méretüvé vált...az ex halálfaló auror? Érdekes...
Miután távozott a főnökünk harry és draco, nagyon meglepő módon szinte baráti csevejbe kezdtek. Kis idő múlva, mikor szerintem már azt sem tudták hogy én itt vagyok megköszörültem a torkom, majd beszélni kezdtem.

- öhm elnézést. Én is itt volnék, de ha zavarok...-harry nem hagyta hogy befejezzem

- mione, délután ráérsz? Eljöhetnél hozzánk vacsorázni.- mondta harry.

- nos, ha minden igaz, eltudok menni.

- tudod mit mione? Menny csak haza nyugodtan. Délután 17:00-kor légy nálunk.- mondta az ex-griffendéles fiú. Ez furcsa..

- hát rendben.- mondtam majd összepakoltam, és indultam.- köszönöm harry, és további szép napot neketek.- mosolyogtam, majd kimentem. Egyenes az automhoz, majd perceken belül otthon is voltam. Csak gondolkodtam a napon. Malfoy lesz az új munkatársunk. Harry valamilyen furcsa módon elengedett, ok nélkül, majd meghívott magukhoz vacsorára. Ez nagyon fura. Mégis mi a merlin szottyos gatyája folyik körülöttem? Itt mindenki megkergült...

Csak úgy teltek az órák, majd el is jött a 17:00 óra. Hermione egy kicsit kicsípte magát, de csak egy tipikus baráti összejövetelre. A gyalog utat választotta ugyan is egy utcányira lejebb laknak tőle potterék. Igen potterék, ugyan is ők már 2 boldog éve házasok.

Hamar oda értem, majd csengettem és ginny hozzá legfurcsában, nagyon, nagyon izgatott volt.


Sziaaaaazztok!!!! Nos vissza tèrteeem. A helyzet a kövi. Rengeteget kellet tanulnom, ezért semmire nem volt idöm, na de sajnos vagy nem sajnos karanténban vagyok, szval igyekszem nektek folytatni, ezt a storyt. Ha minden úgy megy ahogy szeretném, indítok egy ujjabat. Az eggyiket ismét kitöröltem, mert nem tetszett, pedig nagyon sok nézettség volt rajta:(( na sebaj, remélem jól megy nektek a suli, sok pusziiii<33

Rami<3

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Nov 22, 2021 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Szenvedésből szerelem (dramione ff.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant