(AŞKLARIM YENİ KİTABA BAŞLIYORUZ.HATALARIM VARSA LÜTFEN KUSURA BAKMAYIN-İYİ OKUMALAR)
~1 Ekim günü~
Grace ani bir doğum yapar.
Grace:Reginald son dakikalarımızda gerçiriyoruz.
Reginald:Öyle düşünme kızımızı birlikte büyütücez.
Grace:Sanmıyorum..
Bebeye bakar.
Grace:Kızımızın ismi Luna olsun.
Reginald:Ona baktıkça seni hatırlicam.
Grace'in gözleri yavaşça kapanır.Reginald'ın gözlerinden yavaşça yaşlar süzülür ve kucağında Luna ile arabasına binip eve gider.
~2 Saat sonra arabada~
Reginald:Umarım Grace'e benzersin Luna..Annen gibi Güzel ve İyi ol.
Şoför:Efendi Reginald aldığım bir habere göre Dünyanın bir kaç yerindede ani doğum yapan kadınlar varmış.
Reginald:Enteresan Luna'da ani doğumla doğdu.Bunda kesin bir şey var.En iyisi bu bebeklerin bir kaçını almam gerek.Bundan böyle asla yumşak biri olmicam.
**************
~5 yıl sonra~
Reginald dünya üzerinde 7 çocuk evlat edinir.Bunun üstüne Grace bezeyen bir robot yapar.Çocuklara hep numaraları ile seslenir ve herkese biraz sert davranır.
Grace:Efendim çocuklar 5 Yaşına geldiler ama hala bir isimleri yok.
Reginald:Peki 8 Numaranın ismi Luna olsun.Diğerlerininkini sen verebilirsin.
Grace:Peki Efendim.
Grace çocukların yanına gider.
Grace:Evet çocuklar isimleriniz ne olsun istersiniz.
3 Numara:Allison
Grace:Tamam senin ismin Allison olsun.
************
Grace çocuklara isimlerini söyletir.
Grace:Çocuklar son kez hadi.1 Numara,Luther, 2 Numara Diego, 3 Numara-
Allison:3 Numara Allison!
Grace:Evet Allison,4 Numara Klaus,5 Numara-
Five: Five.
Grace nazikçe gülümsedi.
Grace:6 Numara Ben, 7 Numara Vanya ve 8 Numara Luna.
********
~8 Yaşındalar~~Five'ın anlatımı~
Odamdan çıktım ve kahve almak için mutfağa indim.Sonra Luna aniden karşıma çıkınca birbirimizi görmedik ve çarpıştık.Luna'nın elindeki kahve biraz üstüne döküldü..Luna'ya baktığımda kalp atışlarım hızlanmaya başladı.
Five:Özür dilerim görmedim.
Luna:Sorun değil bende görmedim.
Five:Şöyle telafi edeyim.Senin kahveni ben yapıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Umbrella Academy-Number Eight.
FanfictionT.U.A başka bir anlatımı. Umarım beğenirsiniz. 29.01.2022 #theumbrellaacademy 1.sıra #numbereight 2.sıra #hargreevs 2.sıra #fivehargreeves 3.sıra #numberfive 5.sıra #luna 9.sıra #klaushargreeves 9.sıra #diegohargreeves 9.sıra #academy 10.sıra #luthe...