5.BÖLÜM-🔞

3.6K 98 114
                                    

~Gece,Five'ın anlatımı~🔞

Luna duşa girip,çıktı.odaya ışınlanınca sessizce yatağıma oturup onu izlemeye başladım.Vücudu aşırı güzel,o seksi pjamasını giyidi.Benim onu izlediğimin farkında değildi.Birden bana doğru dönünce beni gördü ve hemen geri döndü.

Arkasından sarılınca;

Luna:F-five ne yapıyorsun?

Five:Sevgilime sarılıyorum.

Luna:Five lütfen yapma.

Five:Bu gün sana sarılarak uyucam ama önce sabahki işi çözelim

Luna:Hayır sonra çözelim.

Five*piç smile*Hayır şimdi çözelim.

Luna'yı yatağa ittim.Üzerimdekileri çıkardım ve ağırlığımı verme üstüne çıktım.

Luna:Five yapmasak mı?

Five*piç smile*Hayır yapıcaz.

Dudağını dudağıma bastırdım.kollarını boynuma doladı.

~Luna'nın anlatımı~

Kollarımı Five'ın boynuna doladım.Five dilini ağızıma soktu.Sert öpüşüyorduk.Elini bacağımda gezdirdi.
Bacağını biraz kaldırdı ve içime girdi.İnlediğimde daha çok azdır ve boynumu emmeye başladı.Boynum acımaya başladı.
Üstüne yattığım yorganı sıkmaya başladım.

Luna:F-five yeter artık dur çok acıyor.

Five:Alışsan iyi olur çünkü yakında yine yapıcaz.

Luna:Yeter artık boynumu acıdı iz kalıcak.

Five:Kalsın ben sonra bi şeyler yaparım sen sadece bana ayak uydur küçük sürtük.

Luna:Sensin o azgın sürtük.

Five'ı kışkırtmıştım.Five buna dayanamadı ve daha sert gel git yapmaya başladı...Bi süre sonra su akınca yalamaya başladı.

Zevkten yorganı sıkıp kıvranıyordum.Five beni oturur pozisyonuna getirdi ve erkekliğini ağızıma soktu.Kan ter içinde bir birimizin olmuştuk.Daha doğrusu o bana sahip olmuştu.En sonunda ikimizde yorulunca durduk.

Kasıklarım çok acıyordu.Five'ın yardımıyla zar zor ayağa kalktık.

Bana sarıldı ve kulağıma eğilip;

Five:Artık benimsin küçük sürtüğüm.

********
~Yazar'ın anlatımı,Saat 4:20~
Luna Five'la sarmaş dolaş yatıyordu.Daha doğrusu Luna uyurken o Luna'yı izliyordu.Birden Reginald'ın sesi duyuldu.Five hemen yorganı üstületine çekip Luna'ya sarıldı.Uyuyormuş gibi yaptı.

Reginald sessizce odaya girdi.Luna ve Five'ı birlikte görünce derin bir iç çekti.
Reginald yanlarına geldi ve ikisinide başını okşadı.

Reginald:Sizde Luther ve Allison gibi sevgili oldunuz demek.Luna'yı her zaman koru olurmu Five.Onu sana bırakıyorum.

Five duyduklarına inanamadı.Reginald ikisininde başından öpüp gitti.

Reginald gidince,Five Reginald'ın onlara söylediği şeylerin gerçek olup olmadığını düşünmeye başladı.Five baba dedikleri adam'ın geceler diğerlerinede böyle davrandığını düşündü.

Reginald aslında onları seviyordu çünkü Luna gibi onlarıda öz çocukları gibi görüyordu sadece kendilerini nasıl koruyacaklarını ve özel güçlerini kullanmayı öğretiyordu.

•••••
EVET UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR BEENDİĞSENİZ OY VERİP YORUM YAPARSANİZ SEVİNİRİM....

••••••••

The Umbrella Academy-Number Eight.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin