"ဂျီမင် ဟျောင်း ခင်ဗျား"..............
"ဂျောင် ဂျောင်ကု မင်းကဒီကိုဘယ်"...........
"ဟက် နောက်ဆုံးတော့ဟျောင်းကို မထင်ထားဘူးနော် ဟျောင်းကို😏".........
"ငါ ငါ မင်းမှန်းမသိလို့ပါ အာပါး ပြန်ကအောင်
သား သားလက်မထပ်နိုင်ဘူး"..........."ဂျီမင်း မင်းပြန်ထိုင်စမ်း".............
"ဂျင် စိတ်လျှော့ပါ သားဂျီ ပြန်ထိုင်ပါ ဂျောင်ကုမင်းပါးစပ်ပိတ်ထား".............
ထို့နောက် ဂျီမင်ခင်ဗျာ စားပွဲဝိုင်းတွင် ခေါင်းငုံ့ကာ ထိုင်လျှက်
Pov:ကျွန်တော်ကြောက်သည် ဂျောင်ကုမုန်းမှာကို ကျွန်တော်သေမတက်ကြောက်ပါသည်
ကျွန်တော်လက်မခံပါရစေနဲ့ အာပါးရယ်သူမုန်းလိမ့်မယ်သားကို😔............."ဂျီမင် သား"..............
နမ်ဂျွန် ခေါ် တာတောင် ခေါင်းမထောင်ရဲတဲ့သူ ဘေးနားက ဂျင်မှ..........
"သားဂျီ မင်းကို ခေါ် နေတယ်"..............
ထိုအခါမှ အသိဝင်ကာ............
"ဗျာ ဦးဂျွန် ပြောပါ"..........
"ဒီလက်ထပ်ပွဲကို သားသဘောတူလား"........
"သား သားလက်မထပ်ပါရစေနဲ့ ဦးဂျွန်".........
"ဘာလို့လည်း သားဂျီ"...........
"သား ဂျောင်ကု ကိုလက်မထပ်ပါရစေနဲ့".......
"ဟက် ဟျောင်းကလည်းမူနေတယ် ဟျောင်းအစကတည်းက လက်ခံခဲ့လို့ အခုလိုအခြေအနေရောက်နေတာလေ"............
"ငါ ငါမသိခဲ့ပါဘူး ဂျောင်ကု ငါမလိမ်ပါဘူး"..
"တော်စမ်း ကျွန်တော်ကတော့လက်မထပ်နိုင်ဘူး ကျွန်တော်လက်ထပ်မှာဆိုရာ တစ်ယောက်ပဲရှိတယ်"................
"ဂျွန်ဂျောင်ကု"..............
"အာပါး သားကိုအတင်းအကျပ်မလုပ်ပါနဲ့ သား ဆိုရာနဲ့ပဲ လက်ထပ်မှာ ဒီက ဦးလေးဂျင်ကိုလည်းသားတောင်းပန်ပါတယ်သားအခြောက်မဟုတ်ဘူး လက်လည်းမထပ်နိုင်ဘူး"..............
"အေး မင်းကောင်မနဲ့ လက်ထပ်မယ်ဆိုရင် ဒီနေ့ချက်ချင်း ငါအိမ်ပေါ် ကနေဆင်းသွား ငါ့ပိုက်ဆံကဒ်မှန်သမျှ ငါမင်းကိုဝယ်ပေးထားတဲ့ ပစ္စည်း မှန်သမျှ ထားခဲ့ပြီး အိမ်ပေါ်ကနေဆင်းသွားလိုက် ဂျောင်ကု"..............
YOU ARE READING
💔Pain💔
Fiksi Penggemarနာကျင်တယ် နာကျင်ခဲ့တာမို့ ငါ့စီကိုပြန်မလာခဲ့ပါနဲ့ ဂျောင်ကု ငါနှလုံးသားတွေကမင်းလာရင် သစ္စာဖောက်ပြီး သခင်အရှေ့မှာ ပျက်ပျက်ယွင်းယွင်းနဲ့ပြိုလဲမိလိုက်မယ်......... #Jimin ကိုယ်မှားခဲ့တာတွေအတွက် သဲငယ်ကို ပြန်လာရှာပြီ...