💔Pain💔Ep 6

1K 71 13
                                    

သာယာသော မနက်ခင်းတစ်ခုနဲ့အတူနိုးထလာသော ဂျောင်ကုမှာ သူ့ရဲ့သဲငယ်လေးကို ပိုးပန်းဖို့ အဆင်သင့်ပြင်လျှက် ခေါင်းစခြေဆုံးbrandတွေဝတ်ဆင်ကာ သူ့သဲငယ်ကိုသူချစ်ကြောင်း ဒီနေ့ပြောကအုံးမည် အဓိက သဲငယ်လေး သူ့စီကိုပြန်လာဖို့ပဲ ဆုတောင်းနေကသည် ညတိုင်း ဒီလိုနဲ့..............

ဂျောင်ကု မင်းအဲ့လောက်ပြင်ပြီး ငါ့သူငယ် ချင်းကို ပိုးပန်းဖို့မလိုပါဘူး ဟိုကမင်းကိုပြန်လက်ခံရင်တောင်ကံကောင်းအုံးဂျောင်ကု.....

ဟျောင်းကလည်း ကိုယ့်ညီလေးကို ဆုတောင်းပေးမယ်မရှိဘူး စောစောစီးစီး ပါးစပ်ပုတ်နဲ့............

ဟျောင့် ဘာမှဆုတောင်းမပေးနိုင်ဘူး ရှိတုန်းကကျ တန်ဖိုးမထားပဲနဲ့ အခုမှလာပြီး.........

ဟျောင်းကလည်း............

ကဲမင်းတို့နှစ်ယောက်စလုံး အောက်ဆင်းပြီး မနက်စာစားတော်မူကျတော့ ထယ်ထယ်လည်းတော်တော့ လာ.............

ဟုတ်ဘီဘီ လာပြီ............

ထို့နောက် သူတို့်မနက်စာအတူတူစားပြီး ဂျောင်ကုကတော့ကားတစ်စီးဖြင့် သူ့သဲငယ်ရှိရာကို ရောက်လာပြီ..............

တစ်ဘက်တွင်.............

မင်ဂျီမေ...............

wae waeဘာလည်း လူကြီးရာ.............

ကလေးကိုနို့တိုက်လေ မိခင်နို့မတိုက်ချင်လို့ မင်းကဘာတိုက်ချင်နေတာတုန်း.........

လူကြီးတိုက်လိုက်ပေါ့လို့ အဲ့တာလည်းနို့ပဲကို.............

ကလေးမရစ်နဲ့ကွာ ကလေးက နို့ဆာနေပြီ......

ဟင့်အင်း လူကြီးရှိလို့ ရှက်လို့..............

နောက်ဆုံးတွင် အသံလေးနစ်ဝင်သွားသောထိုကလေးကြောင့် ရီချင်မိသည် တစ်ကယ်တည်းမမြင်ဖူးတာလည်းမဟုတ်ပဲနဲ့ ငါနော်ချုပ်ရိုးတွေကြောင့် မဟုတ်ရင် ဒီနေရာမှာတင်ကြမ်းပလိုက်ပြီ..............

(An/အံမယ် အချိန်ပြည့်အိပ်နေပြီးတော့များ ဝွန်း ကြမ်းချင်နေသေးတယ်😒).............

ကလေးရယ် ကိုယ်မြင်ဖူးပါတယ်ကွာ တိုက်လိုက်တော့ ဘာဖြစ်မှာမို့လည်း ဒီမှာသားလေးတွေက ငိုနေပြီ..............

💔Pain💔Where stories live. Discover now