💔Pain💔Ep 5

794 76 5
                                    

သဲငယ်နေရာကို ကျွန်တော်ရှာတွေ့ပြီ သဲငယ်ကျွန်တော့်ကို အရင်လိုချစ်နေသေးဖို့မျှော်လင့်တယ် ကိုယ်တောင်းပန်မှာမို့ သဲငယ်စိတ်ကျေနပ်တဲ့အထိတောင်းပန်မှာမို့ စောင့်နေပါ သဲငယ်................

ဒီလိုနဲ့ သူရယ်ဟိုဘီဟျောင်းရယ်ထယ်ထယ်ဟျောင်းရယ် ဘူဆန်သို့ရောက်ခဲ့တယ် အရင်ဆုံးHotelမှာပဲ အနားယူလိုက်ကျတယ် မနက်ဖြန်ကျမှ သဲငယ်ရှိတဲ့ နေရာကို သွားမယ် စောင့်နေပါ သဲငယ်............

တစ်ဘက်တွင်.............

ဟျောင်းရယ် ကျွန်တော်မျက်စိနောက်လာပြီ.

ဟျောင့် မင်းကတော့ ငါက ကလေးအဖေဖြစ်နေပြီကွ မင်းလိုမဟုတ်တော့ဘူး ကလေးထပ်အရေးကြီးတဲ့ ငါ့ပုစိကို ပိုစိတ်ပူကတယ်.......

ဒေါက်.......

အ ဟျောင့်.........

ငါ့သားမဟုတ်ဘူး ငါငါ ဘယ်နှယ့် ငါ့သမီးက အပင်ပန်းခံပြီးမွေးထားတာတော့ဟုတ်ပါတယ် မင်းက ကလေးကအရေးမကြီးဘူးဆိုတော့ မင်းကတော်တော်ဖအေကောင်းပီသပါပေ့ ငါ့မြေးကြားရင်တော့လား သွားသမီးငယ်သတိရနေပြီ ဟင်းဟင်း............

ဟီး သွားလိုက်အုံးမယ်............

ဆိုပြီး လမ်းလျှောက်သွားတာ မပြေးရုံတမယ်ပဲ အော်ဟျောင်းရယ်မချစ်တာလည်းမဟုတ်ပဲ အစကတော့ ငယ်လေးကို အမြင်ကပ်တဲ့လူက အခုကျ သည်းသည်းလှုပ်နေပါလား ဟူးသတိရလိုက်တာ ခင်ဗျားရယ်.........

ကလေး.............

မင်ယွန်ဂီ လူကြီး မဟုတ်ပါဘူး ခင်ဗျားကြီး ဒီကိုဘာလာလုပ်တာလည်းသွား ကွာရှင်းစာချုပ်ကိုအခုထိ လက်မှတ်မထိုးကသေးဘူးလားဟမ်...........

ကလေးရယ် ဒီကောင်ကြီးကို အရက်သမားလုံးလုံးဖြစ်ချင်တာမြင်ချင်လို့လားဟမ် ကိုယ်က အချစ်ဦးနဲ့အချစ်ဆုံးခွဲခြားတတ်ပါပြီကွာ ဂျီမင်ကို ညီလေးလိုပဲချစ်ခဲ့တာ ကလေးကကျအဟမ်း လင်မယားလိုချစ်တာ.........

ဒေါက်........

အ ကလေးဘာလို့ခေါက်တာလည်း ဖအေကခေါက်လိုက် သမီးကခေါက်လိုက်နဲ့ ကိုယ်ဦးနှောက်ချောင်တော့မယ်..........

💔Pain💔Where stories live. Discover now