Nom od kus začít... Nejspíše od prostředka co?
A tak šli na zmrzlinu, ale my pořád nemohli najít záchod.
Fajn tak od začátku...
Se smečkou jsme se vydali na výlet. Výlet přesněji do zábavního parku. Cesta byla jako vždy plná skvělé hudby, pití a zastávek.
Lidé se asi zbláznili tak se rozhodli, že do parku půjdou taky. Takže fronta tam byla jak na fialovou krávu. Během čekání a mrmlání, kdy tam sakra budem, jsem já málem vyvolal rvačku s nějakým týpkem.
Víte proč? Ne, nevíte. Jo já vám to povím. Protože do mě vrazil a neomluvil se. Tss
No tak teda když jsme vystáli frontu. Koupili lístky... Za který bychom si tu krávu klidně i koupili, jsme konečně vlezli dovnitř.
Byl tam stůl s papírovými náramky, na které jste mohli napsat telefoní číslo, kdyby se vám ztratilo dítě. Takže jsme popsali pár náramků a na dali si je na ruce, nohy a já nevím co ještě.
Dostali jsme nějakou mapku, takže to hned bylo: " půjdem tam!" " Ne, půjdem támhle!" " A já už mám hlad!" " To jste nežrali po cestě?" " Proč já tu vlastně jsem?"
No prostě štěkání... Zklamání bylo po prozkoumání nápojů. Žádný alkohol ani okena ani iron... Nic. Naštěstí tam bylo kafe... To to dost vyrovnalo.
Obchůdek se suvenýry? Nejlevnější byla dámská... Hmm... Hygienická pomůcka? Tak se tomu říká? Hele nevím... Ale měli tam plyšáky, předražený náramky, lego a truhlu. Na tu nezapomeňte. Jooo A taky šmajchl koutek.
Když jsme tedy odešli z krámku, naše kroky vedly k vodnímu světu. Ano už vím, že to byla chyba tam jít hned na začátku. Byli mokrý ještě dobrou hodinu.
Nesmělo chybět strašení dětí s Felixem. Pravidla ohledně bezpečí s Theem... Sušenky na každý zatáčce.
Sledování zvířátek. A snaha o komunikaci. Asi to byli cizinci a bavit se nechtěli.
Nějaký ten parkur za kozama. Tím myslím ty kozy co máj rohy.Aaa přestávka na místě kde nikdo moc nebyl. Takže Theo a knížka ve stínu. Dia a Saši se sušenkami. Já a Felix jsme šli najít záchod.
Teda chybička se dostavila na návštěvu. Naverbovali nás dva do armády... Nechali jsme se nalákat na chlast. Který nám stejně nedali.
Ve vojenském prostředí jsme byli jak doma. Úplně mimo. Odvezli nás tam vlakem. Bylo to dost fajn. Mezi tanky jsme udělali šmejděníčko šmejdění.
Seznámili jsme se tam s pěkným oslem. Pozval nás na krabicák, ale než nám ho podal tak mu spadl na zem. Taková škoda.
Ostnatý drát je ostrý... Už to zkoušet musíte..
Jelikož z nás byli dost nešťastný. Nelíbilo se jim, že jsme se smáli na hlídce a vykopali hrob. Dokonce ani to, že jsme se stali zmrzlináři.
Poslali nás zpátky.
Po nějakém tom čase jsme konečně zas našli smečku a záchody. Najedli jsme se a napili. Ukradli mikrovonku a tu truhlu a šli dom.
Myslím, že si to všichni užili a v té truhle zbylo pár plyšáků.
Myslím, že to byl dost dobrý zážitek, tak třeba příště něco dalšího.
Adios amigos
PS: frapečko je best
ČTEŠ
Tommyho deníček z Království vysoce funkčních sociopatů
AventuraNo takže ahoj... jsem věčně na mol, takže to asi nepůjde přečíst... předem se neomlouvám... nějaké to info o mně... nevím... právě držím v ruce placatku takže asi nic moc už asi týden žiju s partou v dodávce... nevím kdy jsme se naposled koupali ne...