Ha! A tohle nikdo z vás nečekal
Ale já taky ne
Přišel čas na nová dobrodružství.
Kdo může být lepší parťák než můj blonďatý kovář. Oliver... Oli... Velký Očko. Dobře dobře přestanu.
Ale teď bych vás měl pořádně seznámit.
Oliver Moon
Oblíbený zvíře jsem já
Do království se dostal portálem, když prozkoumával les a moc se mu tu líbí
Kdyby neměl hodně práce určitě by vám to řekl sám
Našel si tu práci jako kovář a lovec hlav
Seznámili jsme se velice romantický, při bitce v krčmě. Dodnes nikdo neví jak začala, ale skončila demolicí zdi vedle dveří. Skoro to vypadalo jako takový ten měřič výšky, když chcete jít na nějakou atrakci co je nevhodná pro děcka. Naštěstí je hostinskej flegmouš.
Kdyby byl cholerik tak mu dávno praskne žilka. Přeci jen v krčmě se schází kdejaká sebranka.
No to vám musím říct. Nikdy nehrajte karty s barbary. Když prohrajou máte další den brigádu na stloukání nových stolů.
Občas si říkám jestli by nebylo snažší z toho udělat čajovnu a sedět na zemi. Nebo opiový kroužek. Ale to by nebylo pak tolik zábavy.
Ale to jsem dost uhnul od původního tématu.
Oliver mi nikdy neřekl odkud přesně je. Ono to člověk ani tak moc vědět nemusí. Hlavně že si rozumíme.
Má rád zvířátka a to je fajn. Mooc fajn. Když jde do lesa je jak Sněhurka. Naštěstí v lese nežijí trpaslíci. Jen vzteklý jednorožci a tak různě.
No a víte co bylo to první co mi řekl? Já vám to popíšu tak jako by jste tam taky byli. Ať máte nějaký zážitek.
Já: * plášť, hůl, brašna... No krasavec od přírody... Doslova měl jsem všude listí a větvičky... Přišel jsem do krčmy a šel si pro pivo... A tam jsem ho uviděl*
A ty jsi kdo
Oliver: tvůj budoucí manžel
Já: těší mě
No občas stačí málo.
Elen, můj drak, si ho docela oblíbil.
Nedávno jsme dokonce byli krást s Oliverem dýně ze hřbitova. Velká zábava. Malém jsme probudili mrtvé. No víte jaký jsou s nimi problémy. Nerespektují vůbec denní klid a pořád by někde vysedáváli, krmili krkavce a nadávali na aktuální dobu. Jako by za nich bylo líp.
Ty dýně jsme pak naházeli jednomu čaroději v lese do komínu. Fuj... Až začnou téct tak to bude hrozná kejda.
Počkat... Jsem zase nějak odbočil. No... Takže... Musím navázat na tu myšlenku před myšlenkou.
Jasný... Kovář... Lovec hlav... Jo! Blonďatej, ale není to žádnej Ken. Je fakt drsnej a chtěl jsem říct že narozdíl od Kena není teplej, ale on teplej je ups 🤣
Počkat... Nenapsal jsem to už? Mám mrtě déjà vu... Jenže u toho co se mi vybavilo jsem fláknul někoho tričkem. Tak se to pravdě nestalo.
A budeme mít matching tetování po celém těle. A to v bílé. Tak nějak trofeje z našich dobrodružství.
...
Ty jo... Teď mě tak napadlo, kdyby byl skeleton dog jako mazlíček, nekoukal by se pořád? Nebo by místo kostí měl rád něco jiného?
...
Nastává dobrodružství čas
na pouť dlouhou zveme vás
S kovářem a zvěromágem
dobrodružství fůru zažijem
A bude to straně mega GAY
...
Na líbánky pojedeme do Oregonu. Kdo ví, ví * mrk *. Kdo neví má smůlu a je nekulturní barbar. Vám pošleme třeba i pohled....
Když už jsme u kultury... Řekli jsme si že by bylo vtipný tu postavit malý divadlo. Takový venkovní tak pro prdel. Přeci jen by byla velká zábava napsat hru.
...
Pavouci by byli skvělí kytaristi
Vlastě kdyby měli kapelu bylo by to mrtě cool... By zvládali strašně moc nástrojů najednou
Chobotnice ne pod vodou se zvuk šíří nic moc
Jako kdyby jim zpívala velryba tak by to možná šlo... Ale zpěv bez hudby... Hm co opera? To by možná bylo dost na úrovni
...
K závěru vám můžu prozradit, že pokud vás zajímá víc multidimenzionálních dobrodružství se mnou a mým okouzlující mužem... Můžete si o tom přečíst v knize povídek pokud je napíšu, během té spousty dobrodružství. Občas to bude šílené občas jen obyčejné. Někdy nám půjde o krk, ale počítejte s tím že o naší svatební noci nic vědět nebudete muheheheee
Kdo má kecy že je trapný začínat s multimediálním cestováním ať drží hubu. Můj byt je v jiné dimenzi a vznášející čajová konvice je tam na Denním pořádku. I to že tam nejsou sousedi a nikdo vás neslyší. Když chcete poslouchat hudbu samozřejmě.
Vy hovada malý a slovenský někteří
...
Tak k úplnému závěru
Pár slov
* Odkašlání *
Pizza Hawaii je dobrá a to že ovoce na pizzu nepatří...
Vzpomeňte si na rok 2011. To je rok od kdy máte na pizze rajče jako ovoce hahaha
Banzai!!! (Ne Bazinga, banzai... Přeji vám dlouhý život)
ČTEŠ
Tommyho deníček z Království vysoce funkčních sociopatů
MaceraNo takže ahoj... jsem věčně na mol, takže to asi nepůjde přečíst... předem se neomlouvám... nějaké to info o mně... nevím... právě držím v ruce placatku takže asi nic moc už asi týden žiju s partou v dodávce... nevím kdy jsme se naposled koupali ne...