Боже, толкова е трудно да си самостоятелен възрастен. Хисока пропусна училище, защото трябваше да фарми примоджеми в Геншин, все пак банера на Шао наближава, а той го иска повече от всичко! Какво? Вие не искате ли да мейнвате някакво депресирано келеме, което иска да умре? Ами Хисока го иска. Нашият герой тъкмо разцъкваше стори куеста с Шонгли и много яко се дървеше. Кой не би? Какви са тези въпросителни постоянно дето ги пиша? Не знам.
-Ммм, дадди Шонгли, как ще ти дам да ми пръснеш гъза с тази твоя пръчка!!!!-Хисока се развълнува от предните части на героя и таман понече да си бръкне в гащите, ала беше прекъснат от настоятелното дрънчене на входната му врата
-Кой ли е по това време? Сектанти? По-добре това, отколкото ...някоя ...г...гнусна ...ж...жена..-едва се сдържа да не повърне от мисълта, че някой представител на женски пол може да го търси
Целуна Шонгли през монитора и стана от изпочупената си табуретка от прекалено много фенбойстване и до де да стигне да отвори, вратата му беше разбита, а Дио се бе облегнал на стената с роза в устата.
-Ей, бейби, много ли ме чака?- Дио намигна на своя хетеросексуален другар и му прати въздушна целувка. Какви брота само!
-Абе, путка майна, защо ми строши вратата и си се подпрял на стената като втърдени чорапи? Та аз дори не съм те викал да идваш, казах ти че съм много зает! Голяма си отрепка, знаеш ли? Да ми беше строшил задните части по-добре...
-Ако бях гей, щях, ама знаеш че не съм такъв изрод, Хисока!!! Махни я тая врата, имам скандална идея!-Дио отпи от британския си зелен чай
-Ще ме опънеш на балкона?-Хисока се размечта
-Иуу бе!! Млъкнури малко сега тука! По-важно е! Леле колко съм умен, как не го бях измислил до сега? А винаги имам решение за всичко по принцип. Знаеш че мечтата ми от малък е да завладея света и да покажа на тези тъпи хомосапуни кой командва карнавала, но как? Вече разбрах как ще стигна до това решение и ти ще ми помогнеш.
-Оффф, пак почна с тези простотии, ми аморе ...вече завладя сърцето ми, то не е ли целият ти свят, не ти ли стига?
-Хисока, държиш се твърде педерастки в тази глава. Спри се. Ще си тръгна. Както и да е.-Дио бръкна в джоба си и извади едно пликче, ама го изпусна и се наведе да го вземе, обаче пръдна. Направи се че нищо не е станало и се изкашля фалшиво.
-Това, драги ми другарьо, е треволяк! Нали казват, че като прегърмиш много интересни неща ти минават през главата и така определено ще успея да измисля какъв хаос да създам и да убия тея Джоустъри и цялото човечество! Най-вече хората с вагини.
-Сеньор, ти знаеш ли как се свива тоя качак?
-Мили ми Хисока, всичко съм го измислил! Туториълите в ютуб вършат чудеса.
Нашите герои седнаха на масата и се заловиха за работа. И двамата за пръв път щяха да опитат тази субстанция. След 6 изпокъсани листчета и 10 олигавени пулчета, масура беше готов.
-Охохохо, моето произведение! Дай да му го запалим и да ходя да трепа малко човеци.-Дио сложи масура между устните си и тръгна да го пали.
-Чакай, чакай, чакай!!!-Хисока изпищя- Преди всичко, искам да кажа нещо! Знаеш ли, че бънджи гъм има свойствата и на гума и на дъвка?
Дио просто въздъхна, не искаше да се разправя с тоя сополанко в момента, нямсше търпение да препуши и всевъзможни идеи да му дойдат как да си оправи живота.
Изпушиха цигарката, изподавиха се, Дио се изхрачи няколко пъти по краката на Хисока без да иска, ама кой каза че на Хисока не му хареса? Така де.
-Виждам пушаци....-Хисока започна да се хили и погледна към своя приятел, който беше разреван
-Добре ли си, шефа?- разтревожено го попита
-Аз май ще лягам да спя...-оплака се Дио и положи морна глава в лечебния скут на Хисока
-Абе....това май е по-добре от Шонгли....-погали Дио по главата- Ебавам се, никой не е по-як от дадди лонг динг донг!!!
Дио вече беше захъркал, а уж щеше да мисли пъклени планове и да прави трета световна война срещу човеците...
Бележка: Усещам как вече не съм толкова забавна :( Ама имах нуждата да пиша и публикувам нещо, за да ми мине мерака, дано ви хар. И помнете, не яжте жълт сняг!!! Напикан е!