Хисока е филмирана тинейджърка

396 19 18
                                    

-Хайде, Хисока, вдигни си телефона! Винаги закъснявам за това проклето даскало заради теб!- Дио стоеше пред къщата на Хисока и му звънеше поне за 5 път. - Това копеле отново не слиза на време! Как може тоя да кара мен, всемогъщия Дио Брандо, да го чакам?! Мразя го, ама поне има хубав задник и добре изваяни зърна за това ще му простя.

Хисока слезе веднага след монолога на Дио и изглеждаше така все едно е участвал във втората световна война.

-Маняк, тъжен съм...-оплака се Хисока, като тръгнаха към училище

-Пак ли си ревал бе, мухъл такъв? К'во ти има?-попита го Дио, защото очите на Хисока бяха подпухнали и червени, имаше и торбички под очите

-Няма значение..-отговори му Хисока, подсмърчайки 

-Хубаво. Като не ти се говори, няма да те притеснявам, братчед.

-Оф, хубаво, човек, ще ти кажа, слушай сега! Станах в 5 сутринта, за да се пробвам пак да убия Санс от Ъндъртейл и бях много надъхан да му разкатая майката, ама като го съсипах най-накрая ми стана много мъчно за него и се разревах.-ретроспекция мина през ума на Хисока и беше на път да се разреве отново

-Абе брато, голяма си путка, т'ва е просто една игра. Защо не ревеш за факта, че все още не съм завладял света, а? Помисли малко и за моите чувства.-ядоса му се Дио, защото най-добрия му приятел не подкрепяше мечтата му в този сърцераздирателен момент

-Какво ми се отваряш? Ти релейтваш на Папайръс. Сериозно? На Папайръс. Изпадна в депресия като го уби и не бръсна подмишниците 3 седмици в негова чест и почит. Какъв му беше смисъла да го правиш?

-Ти не разбираш! Той е високо извисен човек като мен! Такъв сериозен персонаж като него втори няма!

-Дио, ти си вампир, а той е просто един скелет.

-МЛЪКНУУУУРРРРРРРРРРРРРИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ-Дио изтеряса и започна да крещи по средата на улицата- Не ме карай да те блъсна пред някоя кола и да се споминеш с гордия си живот като кпопър!!

-Но моята бънджи гъм има свойствата на гума и на дъвка и ще залепя гумите на колата на време. 

-Ами ако използвам дза уардо преди теб?

-Преди да го направиш ще те целуна, Дио.

-Моля?

-Моля?

-Не съм гей, Хисока.

-Пфу, нито пък аз! Хмпф!

Както и да е, най-накрая стигнаха до манга магазина, за който се бяха и запътили, разбира се. Имаха традиция един път в месеца да ходят в манга магазин и да си купуват хентай манги. Дейба и уийбовете.

-УЖАС, БРАТ УЖАС, К'ВО Е Т'ВА БЕ?? ИУУУУУУ!!-Дио отново се разкрещя, докато разглеждаше някаква манга. Хисока веднага отиде при него, за да провери за какво крещи.

-ХИСОКА, БРАТ, Т'ВА К'ВО Е?-посочи с пръст въпросния неиндифициран обект

-Дио, това е вагина.

-ИУ БЕЕЕЕ, ВАГИНА!! КОГАТО ЗАВЛАДЕЯ СВЕТА ЩЕ ЗАБРАНЯ ВСИЧКИ ВАГИНИ!!-Дио хвърли мангата на земята, като почна да подскача погнусен.

-Нали не беше гей?-подсмихна се Хисока

Дио веднага се чилна, сложи юмрука си пред устата и се изкашля.

-Така де, брат, не съм гей.-подчерта гордо Дио, след което с Хисока задружно се запътиха съм яой манга секцията. 


Сексуалните приключения на Дио Брандо и Хисока МороуDonde viven las historias. Descúbrelo ahora