2

209 10 2
                                    

Malam

Isaac kini didalam bilik setelah habis acara ptg td.And now mestilah semua ade but semua tgh kemas ape yg patut,yela sbb ptg td ade program ape kejadah semua tu.After dh siap kemas,dorg mula la sesi berkenalan."Ehem,hai nama saya Isaac Iman,boleh panggil Isaac or anything.F2 kelas 2 Architect"."Hai,aq Izha Ikmal,boleh panggil Abang Iz.Kelas 4 Broadcaster"."Form 4 rupanya",kata Isaac dlm hati."Aq Abg Jay.Selamat berkenalan"Senyum Abg Jay."Oh lg satu,aq ni gay and bf kpd Izha",sampuk Abg Jay sambil peluk Abg Izha.Meanwhile Isaac, ber"fanboying" kt tepi."So abg ni gay la kan?",tanya budak yg dr td diam je.."yess",sambut Abg Iz."And the last one...kau ape nama??".Tanya Isaac dkt rakan satu batch dia tu."Hai nama aq Kim Na-Ju,asal Korea Selatan.Boleh panggil Kim".Terkejut bkn main lg dorg slps tau yg si Kim tu org korea.

"Uishhh,patut la comel",kata Abg Jay sambil cubit pipi Kim.Yg si Iz ni ape lg jealous la.Isaac yg perasan akan hal itu terus menyiku Abag Jay utk beritahu hal itu.."Abg,tgk wife abg tu..."Abg Jay pun tgk la Si Abg Iz and...
BUKK!!
Habis muka nya yg kacak lagikan handsome tu(buwekk nk muntah😝😝)kene baling dgn bantal keras milik Abg Iz."Aduh sakit la sygg"."Kalau sakit pegila suruh Kim rawat"kata dia sambil selubung diri dgn selimut.."Atotototo baby kita merajuk yee"kata Abg Jay sambil peluk Abg Iz.Yg dua ekor ni pulak hanya melihat sambil makan popcorn yg ade disitu(sejak bila ade popcorn ni,nk ckit)...
------------------------------------------------------
Author nk bg tau ni as panduan membaca buku ni(cehh)
(Kalau dlm kurungan ni maksudnya author menyelit as penyibuk or anything)Harap korg faham lah ;)

Kalau biasa mcm ni biasa je la...

Kalau bold dia ckp dlm hati or bisik....

Kalau ade underline ni maksud nye mcm peringatan or fact or pape je la aq nk letak...

Ha giteww
Jgn lupa voment tau huhu sdih la ade silent readers....:(

Fall into him (Boyxboy)Where stories live. Discover now