2.15 am
Pada masa ini,penghuni di asrama sedang diulit mimpi.Tetapi tidak bg Isaac yg sedang membaca manhwa bl.
Manhwa: Cerita komik Yaoi Korea
Disebabkan dia sudah berasa bosan,Isaac ingin pergi jalan2 keliling sekolah.(Wow berani sungguh).Dia mengambil hoodie hitam supaya dapat mengelakkan daripada tertangkap oleh pak guard.Setelah itu dia berjalan melalui setiap bilik.Dia sempat melihat adegan 🔞."Wow,live".(LOL).Setelah keluar daripada kawasan aspura,beliau berjalan ke belakang dewan makan kerana dia saja je.Banyak tempat dia pergi.Dari dewan makannke dewan besar.Dari dewan besar ke koperasi.Dari koperasi ke kelas.
Setelah hampir 30 minit,dia berjalan menuju asrama.Niatnya untuk balik ke asrama terbantut kerana dia terlihat satu sosok yg sedang berjalan ke belakang sekolah.Dengan perasaan ingin tahu,Isaac mengikuti dengan senyap takut terkantoi."Mcm pernah nampak tpibkt mane eh".Setelah beberapa saat muncul seorang pelajar dengan muka jambu nya yg cute."Daddy....kenapa nk jumpa pagi2 buta ni.Baby ngantuk lahh..."."What?!baby?R u kidding me?"bisik Isaac.
Perbualan antara dua orang itu
'Daddy':Aq dh bosan dgn kau.
'Baby':Ape ni daddy hiks hiks
'Daddy':Kau tau kan ape yg jadi dgn 'sugar baby' aq sebelum ni?
Usap muka 'baby''Baby':Geleng kepala
'Daddy':This...
'Daddy' mula cium 'baby' dgn rakus.Si baby yg x tau apa2 hanya ikut rentak😳.Isaac yg melihat mereka sedang bercumbuan hanya mampu melihat.Tiba2 dia ternampak sesuatu yg tajam dan berkilat di tangan si daddy."Pisau ke tu?".Tetiba dia terdengar erangan si baby.Dia melihat si daddy sedang menikam si baby dengan membabi buta.
"MATI MATI MATI AHAHAHAHAHAHA".Disebabkan belakang sekolah terletak jauh dari pandangan orang so tiada sesiapa mengetahui bahawa seorang pelajar terbunuh di belakang sekolah kecuali Osaac pada saat ini.Isaac yg cuak itu terus berlari kencang sehinggakan tersepak tin yg muncul di situ.Si daddy yg terdengar berlari menuju ke tempat tin berbunyi dan dia ternampak Isaac sedang berlari jauh."Hehehe I know its you baby".Katanya dengan evil smile.
Tbc
------------------------------------------------------
Actually author x tau nk letak ape yg dkt dua org tu.Jgn lupa vote and comment sebagai tanda korg support author.....😁
YOU ARE READING
Fall into him (Boyxboy)
Teen FictionKejadian yg dia ingini bukan la seperti yg dia jangkakan...mcm aq(author) pikir sesuatu yg x kan terjadi.... --------------------------------------------------------- Isaac:Seksa aq jika itu membuatkan kau bahagia.... Crist:Kau sentiasa dlm genggama...