9

206 9 3
                                    

"Huff...huff...huff" termengah-mengah Isaac berlari meninggalkan tempat itu.Dia sempat melihat belakang dan dia terkejut!Dia kenal benar akan orang yg membunuh pelajar td."Itu b-bkn k-ke Sir Crist?!".Isaac melihat Sir Crist melambai kepada Isaac.Ketika lari dia hampir terserempak dengan pak guard tetapi nasib baik sempat elak.Kalau x mesti kene report dgn warden.

Bilik

Sampai je dekat bilik,Isaac terus pergi ke katil Abang Jay.Dia lompat dan terus peluk Abang Jay yg sedang tidur.Disebabkan Isaac melompat Abang Jay terbangun dan dia menanyakan Isaac dalam keadaan mamai,"kenapa Isaac kacau Abang Jay tidur?"Kerana Isaac ketakutan Isaac membiarkan soalan Abang Jay.Abang Jay yg melihat Isaac begitu memeluk Isaac dan sambung tidur.

5.25 am

"Isaac...Isaac bangun dh pagi ni"kejut Abang Iz."Abang bangun,knp tidur berpeluk ni x panas ke?"Tanya Abang Iz sambil menepuk pipi Abang Jay."Hmm...hoooaaaammmm....".(Menguap pulak dh la x tutup mulut)."X tau la knp dgn Isaac ni,dtg kt abg pastu peluk.Bila abg tanya dia mengigil.".Jawab Abang Jay sambil belai rambut Isaac."Jap...asal panas dahi Isaac ni?"."Abang,dia demam lah".Dengan cepat Abang Iz mengambil cool fever.(bkn nk buat babi air ye anak2).K sambung.Ketika mendengar hal itu,Kim yg hendak pergi mandi itu langsung mengejutkan Isaac."Wehhh bangunnn Isaac huhuu jangan tinggalkan aq huhuu sape nk temankan aq pegi kelas nanti kalau bkn kau wehhhh huhuu"."Oi,aq demam je bkn nk mati pun haalamak kau ni".Rupanya dia dh bangun sejak Abang Iz letakkan cool fever."Isaac rehat je eh dekat sini.Nak sesape teman ke?".Tanya Abang Jay."X pe la Isaac boleh je rehat sensorang"."Bagus adik abang yg sorg ni muahh".Abang Jay kiss dahi Isaac.Yg di kiss sudah blushing."Ehemm"."Someone get jealous heree".Kata Kim.Orang yg dimaksudkan itu pun berlalu pergi ke bilik air."Sayang tunggu la x kan itu pun nk jealous.Isaac dan Kim bantai gelak kt dalam bilik.

Bilik air

Isaac dan Kim sedang memberus gigi.Tetiba...

Aghh..urmm...moreeh daddy ahh..

Kim yg mendengar bunyi itu segera memandang Isaac.Isaac pula sedang cemas disebabkan dia teringat akan kejadian semalam."Umm...Bang kalau nk buat tu slow skit auu".Tegur Kim."Kim ke tu?"."Haah"."Lah Kim ke ingatkan sape".Isaac menghembus nafas lega."Isaac ade ke tu?" tanya Abang Iz."Ade je ni katanya nk berus gigi pastu sambung tido"."Ouhh okay".

Bilik

Semua sedang bersiap kecuali Isaac."Kau duduk sini je tau,aq ckp kt cikgu yg kau demam okay"."Oghey" balas Isaac.

Tbc
------------------------------------------------------

Sorry la author x update sbb cousin dtg umah....

Btw...
Jgn lupa vote and comment au😚

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 15, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fall into him (Boyxboy)Where stories live. Discover now