0.9

481 24 11
                                    


Ecmel'den

"Altay Bayındır buraya senden kitap tavsiyesi almak için geliyor, seni maça davet ediyor ve sen bu daveti geri çeviriyorsun. Dalga geçiyorsun öyle değil mi?"

"Hayır."

Gözlerini sonuna kadar açan ve yaşanan olaylarda bir mantık aramaya çalışan Hilal'i aydınlatmam gerektiğini anladım.

"Buraya daha öncesinden gelmişti ama geldiği vakit o olduğunu bilmiyordum çünkü yüzü gözükmüyordu. Ertesi gün onu restoranda gördüm ve bana bakıyor olmasına anlam veremedim çünkü dün gelen kişinin o olduğunu bilmiyordum. Bana tavsiye ettiğim kitaplar için teşekkür etti ve bir gün tekrardan tavsiye almak için gelebileceğini söyledi. Ve geldi. Dün buraya gelip kitap tavsiyesi aldıktan sonra beni maça davet etti ve ben gelmeyeceğimi dile getirdim. Kitaplar için teşekkür etti, yarınki maçın önemli olduğunu söyledikten sonra ise gitti."

"Peki ama neden seni davet ediyor? Birkaç kez konuşmuş olduğu her insanı maça davet edecek hali yok. Öyleyse neden?"

Hilal beni bir anda omuzlarımdan tutup var gücüyle sarsmaya başladı.

"Hilal ne yapıyorsun? Dur artık."

"Ecmel yoksa Altay Bayındır senden mi hoşlanıyor? Başka bir açıklaması olamaz ki bunun. Yoksa niye seni maça davet etsin, senin orada olmanı istesin ki? Kızım gözlerini aç! Altay Bayındır senden hoşlanıyor!"

Sabırlı olmam gerektiğini biliyorum ama gerçekten bazen söylenilen sözlere tahammül edemiyorum. Ne saçmalıyordu bu kız? Benden hoşlanıyormuş da o yüzden davet ediyormuş, tabii canım.

"Evet Altay Bayındır bana âşık, Johnny Depp bana âşık, herkes bana âşık. Gerçekten ne saçmalıyorsun Hilal? Bana neden âşık olsun? Kitap önerdiğim için mi?"

"Öyleyse neden seni maça davet ediyor? Aklına mantıklı bir açıklama geliyor mu?"

"Belki de sadece kibarlık yapmaya çalışıyordur. Ona önerdiğim kitaplara karşılık beni maça davet edip karşılık vermek istiyordur. Ne yani olamaz mı?"

"Şu an olup olmamasını önemsemiyorum Ecmel, o maça gideceğiz."

"Ne? Ben hiçbir yere gitmiyorum, ne hissettiğimi anlatmama rağmen nasıl maça gitmem gerektiğini söyleyebilirsin?"

"Artık yaşanmışlıkları tamamiyle arkanda bırakmalısın. Ecmel, benim ailem hayatta ve hissettiklerini tam olarak anlamıyor olabilirim ve bu konuları açtığım için de özür dilerim ama lütfen artık onları tamamiyle geride bırak ve önüne bak."

"Zaten onları geride bırakmaya ve geleceğe odaklanmaya çalışıyorum! Ama onları hatırlatan her şey onları geride bırakmamı engelliyor."

"Ben de sana olanları unutmaya çalışmaktansa olanları hatıranda yer etmeye devam et ve bu şekilde devam et diyorum. Çünkü unutamayacaksın, bunu ikimiz de çok iyi biliyoruz Ecmel."

"Hatırlamak canımı yakıyor."

Hilal'in bana sarılması iyi hissettirmişti ama ailem hakkında ne zaman konuşsam hâlâ duygulanıyor ve canım yanıyordu.

"Tamam, haklısın. Geleceğim."

🌺

Altay'dan

Bugün çok stresliyim çünkü kesinlikle kazanmamız gereken bir maç. Eğer kazanamazsak rakip takım önümüze geçecek ve ligin bitmesine çok az kaldı, kısaca şampiyonluğu kaçırabiliriz.

whitelotus | altay bayındır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin