Ecmel'den
Yaklaşık bir hafta geçmişti Tuna ile olan tartışmamızın ardından. O günden sonra bir kez dahi bir araya gelmemiştik ve sadece Hilal'den onun hakkında benimle konuşamıyor olduğu için mutsuz olduğunu ama yine de konuşmayı başlatmaya çalışmayacak olduğunu çünkü utandığını ve yaptığı yanlışın farkında olduğunu dile getirdiğini öğrenmiştim. Bir adım atmam gerektiğini düşündüm çünkü bir hafta gibi bir süredir konuşmuyor dahi olsak yine de Tuna'yı seviyorum ve bu gereksiz küslüğün bitmesini istiyorum.
Dante
Tuna gerçekten bu gereksiz küslüğe son verecek miyiz? Seni senin istediğin şekilde sevmiyorum ve asla sevmeyeceğim ama seninle küs kalmak istemiyorum, bu şekilde davrandığım için bana kızma olur mu? Özür dilerim ama yapamıyorum, seni sevmediğim halde seviyormuş gibi davranamam.Yazıyor...
Beni niçin sevmiyorsun?
Seni arkadaşım olarak görüyorum ve sadece arkadaşım olarak kalmanı istiyorum. Eğer kimi sevip sevmeyeceğimi kendim belirleyecek olsaydım sana yemin ederim ki sana âşık olmayı seçerdim. Ama ne âşık olmak istiyorum ne de sana âşık olmak, aşk aptallıktır ve âşık olmayacak kadar aklı başındayım.
Öyleyse dünyanın en büyük aptalıyım.
Tuna çevrim dışı
Tuna'danAcı çekiyorum.
Psikolojik olarak berbat halde olduğumu çok net bir şekilde algılayabiliyorum. Kalbime her defasında bıçak saplanıyormuş ve kimse o bıçağın saplanışına aldırış etmeden sadece beni izliyor, aldığım darbeler karşısında açığa çıkan kana bakıp bana zevkle gülümsüyorlarmış gibi hissediyorum. Acı içinde kıvranırken tek bir dokunuşla beni bulunduğum bu aciz ve acınası halden çekip kurtarabilecek olan kızın hiçbir şey yapmaması dahası yapamıyor oluşu karşısında suskunlaşıyor ağzımı açık iki kelam edemiyorum. Seni ne kadar sevmediğim hakkında hiçbir fikrin yok! Gülümserken oluşan o gamzeni düşünerek uyumadığım, her gece hayalini düşlemediğim tek bir gün yok. Her gün mutlu olmanı sağlamak için didinip durduğumdan, canın yandığında hiçbir şey olmamış gibi davranırken seni gülümsemeye çalışmak için verdiğim çaba hakkında hiçbir fikrin yok, diyemiyorum.
Seni çok seviyorum ama Cemal Süreya'nın da dediği gibi serserice değil adam gibi seviyorum seni. Ve tek bir şey istiyorum, koskoca dünyada sadece tek bir şey istiyorum. O ise senin bana karşı bir şeyler hissetmen. Çok mu şey istiyorum? Niçin sevmiyorsun beni? Senin için yanıp tutuşurken neden sadece alevlerle nasıl cebelleştiğimi izliyorsun öyle uzaktan? Niçin yardım etmiyorsun bana?
🌺
Ecmel'den
Yeni bir gün ve ben yine çalışıyorum. Hem okulu hem de işi aynı anda götürmek yorucu olsa da burada çalışmayı seviyorum. Gelip giden birkaç müşterinin ardından bu sefer karşımda bulunan kişi, küçük bir kız çocuğuydu. Masumca bakan gözleri yanaklarında hafif bir pembelik ve burnunun üzerinde çiller vardı, melekleri böyle çizerlerdi harhalde.
"Merhaba benim adım Destan," diyerek konuşmaya başladı, "babam bana buraya gelip istediğim kitabı okuyabileceğimi söyledi, bana doğum günümde birbirinden güzel kitaplar almış ve bu kitapları sizin önerdiğinizi söyledi. Kitapların hepsini okudum ve gerçekten dışarı gibi içleri de bir o kadar güzeldi. Elimde okuyabileceğim bir kitabım kalmadı. O yüzden rica etsem buradan bir kitap seçip okuyabilir miyim?"