Bu o! Beni düşüren çocuktu.Burada ne işi vardı ki?
~Yine mi sen ya! Ne işin var burada senin,dedim.
~Asıl senin ne işin var burada? Ben TÜBİTAK grubundayım.Adil hoca çağırdı geldim.
~Nee! Sende mi gruptasın...Lanet olsun!
~Tahmin ettiğim şey değildir umarım,dedi yüzünü buruşturarak.
~Bende gruptayım!
~Kahretsin!
O sırada kapı açıldı ve bir adet gülümseyen Adil hoca!
~Hoşgeldiniz çocuklar!
~Hoşbulduk hocam.
~Gizem nerede,Ezgi?
~Edebiyat hocası kütüphaneye kadar göndermişti hocam,gelir birazdan.
O sırada kapı açıldı,Gizem ve adını bilmediğim bir çocuk gülerek içeri girdiler.Hocadan izin alıp oturdular.Gizeme kaş göz yaptım,bu çocuk kim diye...Sonra anlatırım dedi sessizce.Adil hoca konuşmaya başladı:
~Çocuklar buraya gelme amacımız belli...Hepiniz de aynı gruptasınız.Şimdi tanışın,Elif hoca geldiğinde üzerinde çalışma yapacağımïz konuyu belirlicez.Evet herkes kendini tanıtsın.Ezgi senden başlayalım...
~Olur hocam tabi,adım Ezgi soyadım Taş.16 yaşındayım,10/B sınıfındayım.Ayrıca ETÜT grubundayım.
Sıra bana çarpan çocuğa gelmişti.İsmi neydi acaba!
~Adım Burak soyadım Akar.16 yaşındayım,Futbol takımındayım,10/D sınıfındayım.
Burak ha,futbol grubundaymış vay canına!Ben neden daha önce görmedim bu çocuğu,Gizem konuşmaya başladı...
~Adım Gizem soyadım Candan.Ezgi ile aynı sınıftayız.16 yaşındayım.
Sıra diğer çocuğa gelmişti,kimdi acaba ve Gizem ile ne ara tanıştılar bunlar.Tuhaf!
~Adım Enes soyadım İnce.Burak ile aynı sınıftayız.16 yaşındayım ve futbol takımındayım bende.
Demek Burak ile aynı sınıftalar.Arkadaştırlar bunlar şimdi...Adil hoca konuşmaya başladı:
~Evet çocuklar! Şimdi birbirinizi daha iyi tanıyorsunuzdur.Umarım...Şunu eklemek istiyorum ki 1 kişimiz eksik grupta.Grubu 4 kişilik yapmaya karar verdik,böylesi daha iyi sanırım...Çünkü 2 kişilik çalışmalar yapabiliriz.
Aynen böylesi daha iyi olur sanırım.Kapı çaldı,nöbetçi öğrenci gelmişti.Elif hocanın acil işi çıkıp gittiğini söyledi.Çocuklar bugünlük yeter başka zamana yapalım konuyu,dedi Adil hoca...Bu benim işime gelirdi ETÜT'e gitmem gerekiyordu.Adil hoca ile vedalaşıp bahçeye çıktık Gizem ile.
~Bebeğim benim ETÜT'e gitmem gerek sen eve git benimde işim bitsin bende dönerim.
~Tamam,canım benim.Görüşürüz!
~Görüşürüz!
Konteynırda etütümüzü yapıyorduk.Oraya doğru yol alırken Burak ve Enes'i gördüm.Sanırım futbol antremanları vardı.Onlara bakarken dikkat çekmiş olmalıyım ki Burak ile göz göze geldik.Hemen kafamı başka yöne çevirdim.Konteynıra geldiğimde herkes oturmuş beni bekliyordu.Lanet olsun geç kalmıştım!
~Ahh! Geç kaldığım için özür dilerim Alaaddin hocam,TÜBİTAK grubu olarak bugün toplandık da ondan dolayı geç kaldım hocam.Tekrardan kusura bakmayın.
~Sorun değil Ezgi oturabilirsin.
~Teşekkür ederim.
~Evet arkadaşlar! Bu yıl ki seviyenizi görmek için deneme sınavı yapacağız bugün.Hazırsanız başlıyoruz.
Kitapçıklar dağıtıldı...Sınava başlayalı yarım saat olmuştu.Lavaboya gitmem gerekiyordu.Alaaddin hocada izin alıp hızlı adımlarla lavaboya gittim.Çabuk geri dönmeliydim,zamanım değerliydi.İçeri girerken Esra ile karşılaştık sırıtarak ayrıldı oradan.Aldırış etmeden lavaboya girdim.İşimi hallettikten sonra kapıyı açacaktım ki kapı açılmadı.Yine denedim yine açılmadı...Lanet olsun kapı dışarıdan kilitlenmişti.Kim yapar ki bunu diye düşünürken,Esma aklıma geldi.Kesinlikle o yapmış olmalıydı.Kahretsin! Napacaktım ben.Kimse yok mu diye bağırdım ama beni kimse duymuyordu...
~Tam 10 dakika oldu gelen giden olmamıştı.Tekrar bir ümit ile bağırdım."Kimse yok mu?"
~Kim var orada?
~Bu-bu Burak'ın sesiydi.Burak! Burak! Senmisin? Ben Ezgi.
~Evet benim.Neden bağırıyorsun? Ayrıca ne işin var orada!
~Sınıfımızdan bir kız beni buraya kilitledi.Ayrıca sınava yetişmem lazım.Lütfen yardım et.
~Tamam tamam bekle açıyorum.
~Kapı açıldığı gibi sarıldım ona! Ne yaptığımı yeni farkedince hemen çekildim.O da şaşırmıştı.Çok teşekkür ederim!
~Rica ederim,bundan sonra akıllıca davransan iyi olur.Deyip gitti...
Hemen konteynıra gidip Alaaddin hocanın sorularına cevap vererek,sınavıma devam ettim.Çok zor değildi sorular.Bu işime gelirdi.
Sınav bitmişti ve de çok iyi geçmişti...Herkes bir bir çıkıyordu.Saat 15.30 olmuştu ve ben bayağı yorgundum.Evin yolunu tutup eve gittim.Duş almak iyi gelecekti.Duşumu aldıktan sonra birşeyler atıştırıp temizlik yapmaya karar verdim.Evin tozunu aldıktan sonra ise yemek için yaprak sarma yaptım.Saat 19.00 olmuşdu çok yorulmuştum artık.O sırada kapı çaldı annemler gelmişdi.
Babam,çok güzel kokular alıyorum.Gülümsedim kızınız size yemek yaptı.Ellerinizi yıkayın da sofraya geçelim.Yemeğimizi yemiştik.Yemeğim hakkındaki güzel yorumları da aldıktan sonra odama geçtim.Biraz ders çalışıp ders programımı da yaptıktan sonra yatağıma geçtim.Telefonuma bildirim gelmişti.İnstagramdan, "Burak__akar sizi takip etmek istiyor." Onaylayıp bende takip ettim.Gönderilerine bakarken gerçekten çok yakışıklı olduğuna kanaat getirdim.Ama bir o kadar da gıcıkdı.Işıkları kapatıp uzandım,bir düşündüm de ,
Hayatımda gerçekten çok fazla sorumluluk ve zorluk vardı.Aşk ile şu an hiç işim olmazdı...Büyük bir üniversite sınavı beni bekliyordu,çabalamam gerekiyor!
"Ben Ezgi TAŞ üstesinden gelemeyeceğim hiçbirşey yoktur." Gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bıraktım...BÖLÜM SONU!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT ZOR
Teen FictionHerşey Adil Hoca'nın Gizem'i yanına çağırmasıyla başlamıştı. Laboratuvar'ın sessizliği bir mezarı andırıyordu.Her yer karanlık,elektrikler mi kesildi acaba.Kimse yok mu?Birden her yer aydınlandı...Sen kimsin ve ne arıyorsun burada? Dedi arkamdak...