~YENİ ÇOCUK~

7 4 0
                                    

Karşımda Gizem,Burak ve Enes duruyordu. Siz ne arıyorsunuz burada demiştim.Gizem beni içeri ittirerek içeri geçelim bebeğim anlatıcam herşeyi dedi.Merak etmiştim açıkçası.Hepimiz salondaki koltuklara bir bir yerleştik.Evet dinliyorum sizi! Gizem konuşmaya başladı; Seninle konuştuktan sonra hemen hazırlanıp çıktım.Fırına girdiğimde Enes ile Burakla karşılaştım.Onlarda yiyecek birşeyler almışlardı.Bende buraya davet ettim,sorun olmaz diye düşündüm.Sorun değil ama bi haber verseydin keşke Gizem dedim imalı imalı.Gizem kıkırdayarak fazla ekmekte aldım dedi.Gözlerimi devirdim,hadi o zaman sofraya geçelim.Mutfağa geçtim Burak arkamdan geldi bunları da almıştık.Poğaça filan var içinde. Zahmet etmişsiniz,ne zahmeti canım size almamıştık zaten davet edilince getirdik işte.Şaşkınlıkla suratına baktım sırıtıyordu.Gözlerimi devirerek ellerini yıkasan iyi olacak dedim.Ah tabi unutmuşum diyerek mutfaktan ayrıldı.Salonda düz ilerle solda diye seslendim,sormayı unutmuşum teşekkürler dedi gülerek,güldüm bu haline.Ekmek ve poğaçalarıda salona sofraya götürdüm.Gizem ile Enes bayağı sohbete dalmışt.Evet hadi bırakın muhabbeti de kahvaltınızı yapmaya başlayın da okula geç kalmayalım.Burak da geldi o esnada.Kahvaltımızı yapmaya başladık...
Kahvaltı yapmıştık şimdi ise yolda okula yürüyorduk.Birden Esra ile Esma karşımıza çıktılar.Esra Burağın Esma ise Enesin yanında soluğu aldı.Cilveli bir sesle günaydın dediler çocuklara...Ben ve Gizeme ise kötü kötü bakışlar atıyorlardı. Gizeme fısıldayarak bunlarda nereden çıktı dedim.O sırada Esmaya kötü bakışlar yolluyordu.Dişlerini sıkarak şu Esmaya gıcık kaptım ha dedi.Kızım bunları buradan hemen uzaklaştırmamız lazım.Baksana çocukların ağızlarına girecekler.Doğru söylüyordu hiç iyi şeyler olmicaktı yoksa.O sırada Esra Burağa öpücük kondurarak gitmem lazım şu an işim var sonra görüşürüz dedi ve yanımızdan ayrıldılar. Enes o esnada sıkıntılı bir şekilde oflayarak Burağa abi senin yüzünden bende yanıyorum ya,şu Esmaya katlanmak zorunda değilim ben oğlum.Burak sıkıntılı bir şekilde Enese baktı.Çok şaşırmıştım Enesin dediklerine.Ve Gizem benden önce davranarak merak ettiğim soruyu sordu Enese.Sen neden Esmaya katlanmak zorunda kalıyorsun ki ve en önemlisi Burağın bununla ne alakası var anlamadım açıkçası.Enes Burağa baktı sonrada bize baktı ve siz bilmiyor musunuz? dedi."Neyi" diye sorduk Gizemle.Burak ile Esra sevgililer dedi,Enes.Şaşıp kalmıştım,Gizemin ağzından ohaa kelimesi çıktı.Burak ise bana bakıyordu,Enes büyük bir suç işlemiş gibi Burağa bakıyordu.Ben hâlâ üzerimdeki şoku atlatamamıştım.Çok şaşkın ve kızgın hissediyordum kendimi.Sinirle,beni tuvalete kilitleyen Esraydı dedim çok şaşırmıştı bilmiyordum dedi zorla,sinir küpüne dönüşmüştü.Ondan tiksinircesine bir bakış atıp hemen oradan ayrıldım sinirle.Gizemde peşimden geldi.Okul kantininde boş bir masaya oturduk.Gizem merakla ne tuvaleti ne kilitlenmesi kızım,dedi.
Baştan sona anlattım herşeyi Gizeme.Neden bana Anlatmadın kızım görürdü o gününü.Boşver ya hem kız Burak beyin sevgilisi çıktı baksana.Aynen ya çok şaşırdım.Da sen neden bu kadar sinirlendin Ezgi,yoksa...Yok artık Gizem gözlerimi devirdim.Kıkırdadı öyle olsun.Ders zili çaldı ayaklandık.Sınıfa vardığımızda herkes aralarında konuşuyorlardı.Duydun mu okula bir çocuk gelmiş, futbolcu,çocuk dehşet kızım.Gibisinden sözler dolaşıyordu sınıfta.Gizeme sorar gözlerle baktım bende anlamadım dediği esnada hoca içeri girdi ve herkes sustu.Evet çocuklar günaydın.Günaydın hocam.Oturabilirsiniz çocuklar.Birtane çocuk,hocam duydunuzmu okula nakil öğrenci gelmiş.Ve çocuk başarılı bir futbolcuymuş.Kızlar sağolsun duyduk,dedi imalı imalı.Hoca gülümseyerek,evet çocuklar okulumuza yeni bir öğrenci geldi ve futbol konusunda çok başarılı olduğu söyleniyor.Anlaşılan okulumuzun bu sene futbol takımındaki Burağa rakip aday ve aynı zamanda bir eş geldi.Birlikte çok iyi başarılara adım atacaklarına inanıyorum açıkçası.Bayağı şaşırmıştım ve merak etmiştim çocuğu. Burağın bu çocukla iyi anlaşacağını hiç sanmıyorum.Neyse çocuklar derse geçelim,matematik kitaplarınızı açın.Kapı çaldı nöbetçi öğrenci sınıfa girdi ve ismim okundu.Müdür beni çağırmıştı. Merak duygusu sardı beni.Hemen hocadan izin alıp nöbetçi öğrenciyi takip ettim.Müdür,gel Ezgi dedi.Buyrun hocam beni çağırmışsınız.Evet otur bakalım.Geçenlerde deneme sınavı yapmıştık size,sonuçlar açıklandı.Dudağımı ısırdım acaba kaçıncı olmuştum.Gelecek ders zil de açıklicaz haberin olsun istedim.Zil de herkes bahçede toplansın diğer sınıflara bildirildi zaten.Tamam hocam dedim ve sınıfa doğru yol aldım düşünceli düşünceli ve geniş bir bedene çarptım.Kafamı kaldırdığımda sırıtan bir yüz.Ne o sevgilinden mi ayrıldın.Önünü görmüyorsun.Bi adım geri atıp ne sevgilisi be,diye cırladım çocuk daha da gülmeye başladı.Rahatsızmısın sen ya her dakika gülüyorsun.Ve çocuk daha da gülmeye başladı. Rahatsız değildim ama bu güzellik karşısında rahatsızlaştım.Sabır dileyip yürümeye devam ettim.Arkadan seslendi,ismini söylemicekmisin.Sinirle hayır diye bağırdım ve sınıfa gittim...
Hocadan izin alıp teneffüste müdürün,herkesi dışarda sırada olmasını istediğini söyledim.
Zil çaldı herkes sırada bekliyordu ve müdür konuşmaya başladı; Evet çocuklar biliyorsunuz ki okulumuzun etüt grubu var ve geçenlerde sınav yapıldı.Sonuçlar bugün elimize ulaştı okulumuzun 1.sini açıklamak istiyorum.Ezgi TAŞ dedi ve ben iptal ben şok olmuştum. Aynı zamanda sevinçten uçmak üzereydim.Evet Ezgi gel kızım.Yavaş adımlarla müdürün yanına vardım.

  Seni tebrik ederim çok güzel bir sonuç bu.Ve bir paket verdi bana.Herkes alkışlıyordu beni.Çok mutluydum.
Müdür; evet arkadaşlar bir haberim daha var size.Yeni bir öğrenci geldi okulumuza o da futbol konusunda çok iyi.Bizlere güzel başarılar getireceğine eminim.Rüzgar Koç gel oğlum buraya.Çok merak ediyordum çocuğu.Ve ve bir şok dalgası daha bu o koridorda çarptığım çocuktu.Sırıtarak yanıma geldi ve kulağıma fısıldadı Ezgi ha..! Şaşkın şaşkın baktım.O sırada Burak ile göz göze geldik sinirli bir şekilde bize bakıyordu.
   Müdür,evet arkadaşlar aynı başarıları sergilemenizi istiyorum dedi.Rüzgar araya girdi hocam iyi güzelde ben okulu pek tanımıyorum dedi.Müdür,Ezgi gezdirir sana dimi Ezgi.Ben şok üstüne şok atlatıyordum.Rüzgar dudaklarını birbirine bastırıyordu zorla gülmemek için.Tam hayır diyeceğim esnada ders zili çaldı ve herkes sınıfa girmeye başladı.Müdürde yanımızdan ayrıldı.Rüzgra bana dönüp gezdirirsin dimi Ezgi dedi,gülerek.İsyan ede ede düş önüme çocuk dedim.Kahkaha ata ata arkadan geliyordu,önce spor salonunu görmek istiyorum dedi.Dişlerimi sıkarak tamam dedim.Ve bu psikopat çocuk hâlâ gülüyordu.Spor salonunun içerisine girdiğimizde Burak ile karşılaştık ona bayağı kızgındım.Yüzüne bakmadan devam ettim ve bu hareketim de onu sinirlendirmiş olmalıydı ki topa vurduğu gibi top kaleye gömüldü.Takmayarak Rüzgara bakmadan herkesin dilindesin dedim.Nasıl yani?
Tüm kızlar seni konuşuyor.Çok yakışıklıymışsın dedim gülerek.Eh tabi herkes konuşuyor yakışıklılığımı çok normal dedi,böbürlenerek.Kendine çok güveniyorsun dedim.Yakışıklı bulmuyormusun yani beni,dedi şaşırarak.Aslında yakışıklıydı;kumral saçları,ela gözleri,düzgün burnu,kaslı vücudu ve uzun boyu...Bir kızı kendine aşık edecek türdendi ama benim tipim değildi.Bunlara rağmen gülerek orası tartışılır dedim. O da gülerek yaa ne demezsin dedi.O sırada hemen hemen her yeri göstermiştim bi kantin kalmıştı.Hadi kahve ısmarlayayım sana okulu gezdirdin bana ne de olsa dedi,gülerek.Bayağı yoruldum senin yüzünden zaten,hadi ısmarla dedim gözlerimi devirerek.Kahkaha atarak peşime düştü. Bi masaya oturdum o da kahve almaya gitti.
  Geldiğinde bi tane bana uzattı.Teşekkürler,EE sen nereden geldin.Rica ederim,Anakaradan taşındık İstanbul'a aile işlerinden dolayı.Ve bu okula geldim bende,iyi ki gelmişim de dedi ve yine güldü.Allah için ya sen hep böyle güler misin?
Güzellere gülerim ben dedi ve yine güldü.Sabır dileyerek kaçıncı sınıfsın diye sordum 11 dedi.Ya sen?
10 bende.Benim gitmem gerek hadi görüşürüz kahve için tekrar teşekkürler.Arkamdan seslendi ben teşekkür ederim ayrıca derste de yok sayılmadın merak etme dedi.Gülümsedi gülümsedim.Derse yetişmem gerekiyordu merdivenlerden inerken bir el beni itti ve dengemi kaybedip merdivenlerden yuvarlandım.Tanıdık bir ses ve sonrası koca bir kara delik.

~BÖLÜM SONU~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYAT ZORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin