Alina kan ter içerisinde gözlerini açtı. Bir rüya görmüştü. Aslında çoğu zaman bu rüyayı görüyordu. Doğrusu bu bir rüya değildi. Bu seneler önce yaşanmış bir olaydı. Gerçekten babasını vurmuştu ve annesi işkencelere dayanamayıp intihar etmişti. Bu yüzden Alina beş sene hastanede (psikolojik sorunları yüzünden) yatmıştı. Orada yıllarca deli muamelesi gördü. Yaşadığı şehirde hep lanetli olarak bilindi. Geçen sene ananesi öldüğü için yaşadığı şehirden İzmir'e yerleşti.
Şimdi yeni bir hayatı ,yeni bir şehiri,yeni bir okulu olacaktı.
Alina saate göz gezdirdi saat 3 e geliyordu. Tekrar yatıp uyumaya çalıştı ,kısa zaman sonra uykunun kollarına kendini bıraktı.
Sabah o iğrenç zil sesi ile uyandı esneme hareketleri yaptıktan sonra okul elbiselerini giydi ve yola koyuldu. Okulun kapısına geldiğinde durup okula göz gezdirdi. Tam o sırada sarsıldı,arkasına dönüp baktığında ise dün gördüğü gençle karşılaştı. Alina "Yine mi sen ya, niye durup dururken çarpıyorsun" dedi. Genç onu hiç takmadan "Ben Güney"dedi. Alina yüzünü buruşturarak "Ben sana adını sormadım". Güney herzamanki çekici gülümsemesini yapıp "Yeni kız sensin galiba" dedi. Alina ellerini önünde bağlayarak "Sanane" dedi. Güney onu takmadı ve arkasını dönüp okula girdi. Alina bu tepkisine sinirlenip onun arkasından okula girdi. Alina sınıfı bulduktan sonra, sınıf kapısının önünde bir an duraksayıp derin bir nefes aldiktan snra sınıfın kapısını actı. Ogretmen onu tanıtırken o etrafa göz atıyordu. Ve bir anlığına en arkada oturan Güney ' e takıldı. " Ne yani o çocukla aynı sınıftalar mıydı... Şaşkınlığı geçtikten sonra, öğretmenin" Boş bir yer bulup otur canım" dediğini duydu. Etrafa baktı ama Güney'in yanından başka boş bir yer yoktu. Alina şansına küfredip Güney'in yanına oturdu. Güney Alina'ya dönerek "Hoşgeldin Alin" dedi. Alina "Benim adım Alin değil, Alina" dedi. Güney gülüp "Tamam bende Alin dedim zaten" dedi. Alina sinirlenip önüne döndü. Ders boyunca Güney'le göz göze gelmemeye çalıştı. Zil çalınca Güney hemen sınıftan çıktı. Alina eşyalarını toplarken arkasından gelen erkek sesiyle irkildi ve arkasını dönerek o yöne doğru baktı.Çocuk "Merhaba ben Özer" dedi. Alina gülümseyip cevap verdi " Bende Alina" Özer"Tanıştığıma memnun oldum" deyip sınıftan çıktı.
Öğle yemeği vakti gelmişti Alina yemekhaneye inip yemek aldı,sonra da boş bir yer varmı diye yemekhaneye göz gezdirmeye başladı. Özer'in el salladığını gördü ama hemen sonra yanında bir kızla oturam Güney'i gördü. Bir an tereddüt etse de gidip yanlarına oturdu. Oturur oturmaz Özer masadakileri tanıtmaya başladı ilk önce Ada'yı tanıttı. " Bak Alina bu Ada". Alina,"Tanıştığıma memnun oldum." dedi. Ada "Bende memnun oldum canım" dedi. Sonra Özer konuşmaya atlayıp "Bu da Hazal" dedi. Alina, Hazal'a sadece gülümsemekle yetindi. Hazal'da aynı şekilde karşılık verdi. Sonra Özer son kez söze atlayıp "Son olarak bu da Güney" dedi. Tam o sırada Hazal Güney'i kendine çekerek "Aynı zamanda benim sevgilim" deyip dudağına bir öpücük kondurdu. Bu hareketten Alina fazlasıyla rahatsız oldu ve masadan ani bir kararla kalktı ve çantasını alıp sınıfa gitti. Sınıfın kapısını açtığında içeride kimse yoktu. Gidip bir sıraya oturdu ve daha yeni görduğü manzarayı düşündükçe siniri bozuldu. Kendi kendine "Banane ya salağın tekinimi düşüncem" gibi tenkinler verdi. Tam o sırada kapının açıldığını gördü,o yöne baktığında kapıyı açmış ona bakan Güney'i gördü.
Hemen ayağı kalkıp kapıya yöneldi,kapıdan çıkacakken Güney önüne geçti, Alina "Ne yapıyorsun ya çekil önümden" dedi. Güney ani bir hareketle sınıfın kapısını kapattı.
Alina "Sen ne yaptığını sanıyorsun, salak" dedi. Güney "Niye masadan hemen kalktın Alin" Alina "Sana hesap vermek zorunda değilim. Hem benim adım Alina" dedi. Güney "Beni kıskandın mı Alin" Alina "Seni niye kıskanayım ki, tanışalı bir gün bile olmadı" Güney,Alina sözünü bitirir bitirmez ona bir tebessüm etti ve yakın olan mesafeyi bir adım daha atıp kapatarak "Beni kıskandın mı Alin" diyerek ısrar etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAHMERAN
ChickLit#Genç bir yazarın kaleminden güzel bir hikaye...okumayan büyük kayıp eder#