Alina notu okuduktan sonra odasına gidip önemli şeyleri sakladığı kutunun içine koydu, sonra ortalığı toplayıp kıyafetlerini değiştirdikten sonra okula gitti.ama okula bugün Güney gelmemişti. Alina Özer'e neden gelmediğini sordu ama Özer'den doğru durust bir cqevap alamadı. Özer sağdece Alina'ya Güney'in numarasını verdi. Ama Alina bir türlü o numarayı arayamadı. Alina sabah bir not yazıp giden ve okula da gelmeyen Güney 'i merak etse de bir türlü cesaret edip arayamadı. Akşam eve geldiğinde dayanamadı. Tam telefonu eline almışken telefona bir mesaj geldiğini gördü . Hemen kimden geldiğine baktı. Mesaj Güney'den geliyordu. "Naber".
"Niye okula gelmedin"
"Hiiç öylesine :)sen beni merak mı ettin" "Ben seni niye merak edecekmişim"
"Bilmem artık :) :) :) "
"Saçmalama Güney "
"Hazırlan. Geliyorum bir yere gidicez"
"Ben bir yere gitmek istemiyorum :/"
"Hazırlanmazsan seni pijamalarla götürmek zorunda kalıcam :) "
"Offfff... Tmm "
Yazdı ve gidip üzerine askılı rengarenk çiçekli elbisesini giydi. Saçlarını açık bıraktı ve hiç maktaj yapmadı. Tam hazırlanırken kapı çaldı.Alina kapıyı açtığında karşısındaki Güney'di. Alina son olarak çantasınıda alıp dışarı çıktı. Alina "nereye gidiyoruz "dedi. Güney "süpriizz" diyerek Alina'yı arabaya bindirdi.sonra da kendisi şöför koltuğuna oturdu. Araba çalışmaya başladığında Alina'da çaktırmadan Güney'e bakıyordu. Güney herzamanki gibi çok şık giyinmişti .Altına koyu renk kot pantolon ve üzerine de dar bir T-short vardı. Bu halde çok yakışıklı görünüyordu. İlk konuşan ve sessizliği bozan Alina oldu."nereye gidiyoruz "dedi. Güney "süpriz "dedi ve hoş bir gülümseme attı. Alina biraz uff layıp önüne döndü. Yol boyunca da hiç Güney'in bulunduğu tarafa bakmadı. Sonunda araba durdu. Alina kapıyı açıp etrafa bakınca burasının mustakil iki katlı şirin bir ev olduğunu gördü. Arkasına dönünce Güney'e "burası neresi böyle "dedi. Güney Alina'ya yarım bir gülümseme atıp "hadi içeri girelim hava soğuk"dedi. Güney önde Alina arkada 2katlı evin bahçesine girdiler. Alina Güney' in evin içerisine girdiğini görünce oda eve girdi. Güney kapıyı kapatınca "evvett Alin hanım siz beni bir gecelik konuk etdiniz sıra bende " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAHMERAN
ChickLit#Genç bir yazarın kaleminden güzel bir hikaye...okumayan büyük kayıp eder#