5. Bolum

205 5 0
                                    

Kapıdaki pizzacı değil Güney'di. Alina yaşadığı şokun etkisinden çıkmaya çalışırken Güney "beni içeri almayacak mısın Alin" dedi. Alina "senin burda ne işin var ,hem benim evimi nasıl buldun "dedi. Güney "evini nasıl bulduğum önemli değil ,hem misafiri kpıda bekletmek büyük ayıptır" Alina sinirlendi ve kapıyı hızla çarptı ama hesap etmediği birşey vardı Güney'in ayağı kapının arasındaydı ve kapı hızla kapanınca Güney'in ayağı sıkıştı.Alina Güney'in acı bağırışından sonra korkup kapıyı açtı ve karşısında ayağını tutarak kıvranan Güney'i gördü. Endişelenerek "ne oldu ki şimdi "dedi. Güney acıdan sağdece "ayağım "diyebildi. Alina ,Güney'in koluna girip içeri taşırken derin bir off çeki. Güney'i salona dötürdükten sonra üçlü koltüğa oturttu,kendi de geçip tekli koltuğa oturdu. Ortamdaki sezsizliği kapı zili bozdu. Güney Alina 'ya meraklı gözlerle bakarken Alin gidip kapıyı açtı. Neyseki bu sefer gelen pizzacıydı. Alina pizzaların parasını odeyip kapıyı kapattığında arkasındaki Güney'i gordu. Alina "ayağıyazıyordu.iyse git artık istersen "dedi. Güney Alina 'ya topallayarak yaklaşıp elindeki kutu'yu açtı. "Bende çok acıkmıştım"dedi.Alina "belli oldu senin gitmeye hiç niyetin yok "dedi. Bunun üzerine Güney sıcak bir gülümseme ile içeri girdi. Alina 'da pizza yı alıp içeri girdi. Pizzayı orta sehpaya koyup Güney 'in yanına oturdu. Güney pizzanın kapagını açıp yemeye başladı. Alina 'da bir parča alıp yemeye başladı. Bir yandan pizzasını yudumlarken bir yandanda Güney'e dönüp "en neden Benim evime geldin "dedi. Güney şakaya vurarak "senin o güzlel pijamalarını görmek için geldim" dedi. Alina kaslarını çatarak " bana düzgün bir cevap ver"dedi.Güney bu cevap karşısında ne diyeceğini bilemedi,çünkü oda buraya neden geldiği hakkında hiçbir fikre sahip değildi. Basını kaldırıp Alina 'nın yüzüne bakarak "bilmiyorum" diyebildi. Alina bu cevap karşısında şaşırarak "bilmiyor musun "dedi. Güney kafasını kldırıp Alina'ya bakarak "Hazal'la kavga ettik ve benimde kafamı dağıtmak için birşeyler yapmam lazımdı bende senin evini buldum Alin "dedi. Alina bu cevaba sağdece kafasını sallamakla yetindi.pizzayı yiyip boşları topladıktan sonra Alin gelip Güney 'e "artık gitmen gerek " dedi.Güney gülerek "ben misafirim ne zaman istersem o zaman giderim"dedi. Alina kızgın bir yüz ifadesi ile "oldu olacak bu gece burda kal bari "dedi. Güney "belli olmaz sen bu kadar ısrar edersen belki kalırım "dedi. Alina oflayarak mutfağa girdi ve iki tane nescafe yapıp içeri girdi.,ama içeri girdiğinde Güney'in kotlukta uyuyakaldığını gördü. "Bubun başıma geleceği belliydi "dedi. Nescafe leri masaya koyup yatak odasından bir pike aldı ve Güney'in uzerine örttü. Kendi de Güney'in yanına oturup nescafesini içmeye başladı. Arada gözü Güney'e gidiyordu, çok çekici uyuyordu ,yüzü bir erkeye göre oldukça güzeldi. Alina Güneyi izlerken uyuyakaldı. Sabah alarm sesi ile uyandı. Gözlerini açtığında Güney yanında yoktu ve üzerinde örttüğü pike kendi uzerindeydi. Alarmı kapamak için telefona uzandığında üzerindeki notu gördü. Notta "pizza ve kahve için teşekkürler" yazıyordu.

ŞAHMERANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin