4.Bölüm:

213 5 1
                                    

Güney'in ona baktığını gördü. Alina "sen ne yapıyorsun burda"dedi. Güney "Niye selam vermedin bana" dedi. Alina buraya bir selam vermediğim için mi daldın" dedi. Güney "Alin bana neden selam vermediğini sordum sana" dedi ısrarcı bir tavırla. Alina biraz duraksayıp"çünkü.....çünkü seninle artık konuşmamaya karar vermedim " Güney Niye ki..ben sana ne yaptım" dedi. Alina "çıkar mısın giyinicem "dedi. Güney biraz kızarak"bir daha bana selam vermezsen Alin "dedi ama tam sözünü bitirecekti ki Alina söze atladı ve "ne yaparsın Güney "dedi. Güney bu söz karşısında donup kaldı arkasını dönüp cıkacakken "o zaman görürsün" dedi ve çıkıp gitti .Alina yaşadığı yaşadığı bu şokun ardından kendine gelemedi. Güney'in neden böyle anlamsız sinirlendiğini anlamlandıramadı. Sonra üzerini değiştirip spor salonuna indi. O gün birdaha Güney'le konuşmadı. Akşam okuldan çıkınca eve gitti . hemen üzerini değiştirip kafasını dağıtmak için kendini Kordon'a attı. Biraz yürüdükten sonra bir banka orurdu, ve müthiş deniz manzarasını izlemeye koyuldu. Birkaç dakka sonra yanına birinin oturduğunu hissetti. O yöne doğru baktığında yanındakinin Özer olduğunu gördü. Hal hatır sormadan sonra Özer söze girdi." Hazal'la kavga etmişsiniz" Alina "evet birde disipline gittik "dedi. Özer meraklanarak "Niye kavga ettiniz pek"dedi. Alina Özer yüzünü dönerek anlatırım ama sana güvenebilirmiyim bilmiyorum , seni daha iki gündür tanıyorum" dedi. Özer " bana güvenebilirsin buna eminim "dedi. Alina bir of çekerek "Beni çekiştiriyorlardı ve ağza alınamayacak küfürler ettiler,tabi sonra bende dayanamayıp daldım :) eeee. Sonuç müdür oldu tabi"dedi. Özer dalgın bir tavırla "aldırma o hep öyledir "dedi. Alina ,Özer'in dalgın tavırlarını görünce "peki senin derdin ne "dedi. Özer lafı dolandırdı ama sonunda dayanamayıp "şey.... Uzun zamandır birine aşığım ama ona söylemek imkansız"dedi. Alina şaşırarak "neden ki " dedi. Özer daha da üzgün bir tavırla "en yakın arkadaşımın sevgilisi " dedi. Alina" Hazal mı !!!!!" dedi . Özer 'in tepkisinden o kişinin Hazal olduğunu anladı. Alina Özer'in üzerine daha fazla gelmedi. 1.2 dakka sessiz bir oturuştan sonra Alina "ben artık kalkıyım " dedi.Özer "seni eve bırakmamı ister misin "dedi. Alina olumlu bir yanıt verdikten sonra da beraber alinanın evine yürüdüler. Evin önüne gelince Alina teşekkür etti ve eve girdi. Eve girince çok acıktığını hisseden Alina pizzacıyı arayıp bir pizza sipariş verdi.tam pijamalarını giymiş televizyon izliyordu ki birden kapının çalma sesini duydu .pizzacının geldiğini düşünerek kapıya yöneldi. Ama kapıyı açtığında büyük bir şok yaşadı. Çünkü kapıdakki pizzacı değil .....

ŞAHMERANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin