Bölüm:3

239 4 0
                                    

Şuan birbirlerine çok yakınlardı, Alina ısrarcı bir tavırla"Benim adım Alina" dedi. Güney Alina'nın dudaklarını işaret parmağı ile bastırıp "Çok konuşuyorsun Alin" dedi. Alina ani bir sinir patlaması yaşadı ve " Bana bir daha bu kadar yaklaşırsan, emin ol sana bunu ödetirim" dedi.Hem senin sevgilin var dedi ve Güney ' in omzuna hafifce vurarak yanından çekip gitti, tuvalete gidip sinirden ağlamaya başladı. Bir yandan da hem sevgilisiyle gözümün önünde öpüşüyor hem de bana böyle şeyler yapıyor diyerek mırıldanıyordu. Sonra bir kapı sesi geldi. Birileri konuşuyordu,kulağını dışarıdan gelen sese verdi . Bu ses Ada 'nın sesiydi." Şu yeni gelen kızın Güney'e nasıl baktığını gördün mü?" Hazal tedirgin bir yüz ifadesinden sonra gülümseyerek " Merak etme canım Güney öyle orospulara yüz vermez" dedi. Alina bunu duyunca sinirlenerek kapıyı vurarak çıktı."Ne dedin sen" diyerek Hazal'ın üzerine atladı. Ada o şokla yeriden bile kıpırdamadan çığlıklar atmaya başladı. Sesleri duyan nöbetçi öğretmen tuvaletin önüne gelerek kızları birbirinden zor ayırdı ve müdürün yanına götürdü. Müdürün yanına gittiklerinde kızların saçları başları dağınıktı. Müdür karşısındaki kızlara biraz kızıp ikisine de uyarı cezası verdi. Odadan ilk çıkan Hazal'dı ve arkasına dönüp " Elimden çekeceğin var" dedi ve çıktı. Arkasından da Alina odadan çıktı ve evine gitti. Evine varınca, pijamalarını giyip yemek yedikten sonra yatağına uzandı. Kısa süreliğine bugün olanları düşündü ve uykuya daldı.
Sabah kalktığında morali çok bozuktu. Kahvaltı bile etmeden okula gitti. Okulun kapısında Hazal 'la Ada' nın fısırdaşıp kendisine dik dik baktıklarını gördü. Hiç umursamadan okulun kapısından içeri girdi. Kantinde oturan Güney ve Özer'i gördü ama hiç selam vermeyip yanlarından geçip gitti. Güney: onu ilk gördüğümde anlamsız bir mutluluk kapladı yüreğimi,sonra onu okulda gördüğümde ne kadar mutlu oldum bilemezsin.Hani yemekhanede Hazal beni öpmüştü ya o zaman yüz ifadesi nasıl değişmişti.Özer:"Abi peki Hazal" dedi.Güney: bilemiyorum sağdece ağnı yaşayacağım dedi. Bunları konuşurlarken Alina yanlarından geçti.Özer: niye selam vermeden geçip gitti ki ,dedi.Güney: Baksam ayıp olur mu ,dedi.Özer hafif bir tebessüm ederek "olmaz abi git bak "dedi.Güney masadan kalkıp Alina'nın arkasından yürümeye başladı. Alina'nın ilk dersi beden di .Hemen gidip soyunma odasına girdi. tam T-short'ünü çıkaracakken kapının açıldığını duydu. Dönüp arkasına baktığında Güney 'in ona baktığını gördü.

ŞAHMERANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin