11.

754 87 16
                                    

Zayn: Tak co, Harry? Je všechno v pohodě?


Niall: Chceme všechno vědět! Jak to jde, taťko?


Přečetl si Harry ve společné skupině na WhatsAppu, kde byli jenom oni, čtyři členové kapely.


Harry: To si nech pro Liama.


Zareagoval na blonďáčkem použité oslovení.


Liam: Nikdy bych netušil, že něco takového řeknu, respektive napíšu, ale naprosto s tebou souhlasím, Harry.


Niall: Ts, člověk tady nemůže už ani zlehčit situaci.


Liam: Můžeš zlehčovat situace, ale ne takhle.


Zayn: Přestaňte sakra s další skoro-manželskou hádkou a vraťte se k tomu, co jsme chtěli řešit původně, blbečci. Je všechno v pořádku, Harry?


Když se kudrnáč zamyslel nad odpovědí, pohled mu akorát padl na jeho bývalého přítele, který zrovna vycházel z dětského pokojíčku.

,,Už spí," zeptal se ho.


,,Ještě ne. Chce, abys mu taky dal dobrou noc," prohlásil modrooký bez náznaku emocí.


,,Dobře," přikývl kudrnáč a ještě svým kamarádům a pěveckým kolegům zároveň napsal rychlou zprávu, než za sebou zavřel dveře a sedl si ke Kevinově posteli.


Harry: Zrovna jdu uspávat. Až se zase uvidíme, dám vám o všem vědět.


,,Tatí!" zaculil se špinavě blonďatý chlapec, při čemž mu díky světlu lampičky byly vidět ďolíčky.


,,Taky tě rád vidím," zasmál se jeho starší táta a sedl si k němu na postel. ,,Dobrou noc a sladké sny."

Natáhl k němu ruku a pohladil ho po hlavičce. Jednoho dne bude mít stejné vlasy jako on. Těšil se, až to uvidí.


,,Jak vlastně pracuješ, tatí?" zamumlal drobný zelenoočko dřív, než od něj stihl vstát.


,,No... jezdím po světě s naší kapelou a... a zpívám," vysvětlil mu Harry, i když už mu předtím popřál dobrou noc.

Líbilo se mu, že o něj měl jeho synek zájem a ptal se ho.


,,Zazpívej mi ukolébavku!" zaradoval se Kevin. ,,Prosím!"


Nafialovělé rty opustil další tichý smích, po chvíli jej však vystřídal sebejistý hlas s perfektní kontrolou.


Tříletý chlapec se musel usmívat. Líbilo se mu to. A tak po chvíli zavřel oči.


Harry vypnul lampičku a chytil svého synka za ruku. Zpívání jeho synkovi bylo tisíckrát lepší než namáhání jeho hlasivek před miliony cizích lidí.


Přestože si však tito dva tu chvíli vzájemně užívali, někdo z ní přeci jen nadšený nebyl. Louise, který poslouchal za dveřmi, pějící hlas úplně zlomil.




Včera nevyšla kapitola... jak jsem si toho mohla nevšimnout? Moc... moc. A to byla neděle.

Let's find Dad (Larry) | CZKde žijí příběhy. Začni objevovat