17.

739 92 46
                                    

,,Tak tedy... Kevine. Tohle jsou tvoji strýčkové. Niall..."

Ukázal na blonďáka, který se nadšeně usmíval.

,,...Liam a Zayn."

,,Ahojky," došel Ir k maličkému chlapci a klekl si, ,,já jsem Niall."

,,Já vím. Táta už to žíkal," zamumlal zelenoočko a objal Freddieho o něco pevněji.

Dospělých lidí moc neznal. Jen paní učitelky ze školky a svého tatínka.

A teď najednou poznal svého tátu a strýčky.

Niall se namísto zklamání ještě více rozzářil.

,,Aw, už ti říká táto..." rozplýval se.

,,To ty mně taky."

,,Liame!" vykřikl nasupeně a prudce vstal.

,,Dobře, máš pravdu, tobě to chvíli trvalo... vlastně se taky divím, že ti tak začal říkat tak brzy," otočil se hnědooký brunet na Harryho.

,,O tohle vůbec nejde, ty tupče!" zavrčel modrooký.

Jakmile se však sklonil k synovi svého kamaráda a kolegy, opět se mile usmál.

,,Nevšímej si toho, co strýček Li říká," vzal si ho do náručí i s duhovým medvídkem.

Spojitost mu stále nedocházela. Byl naprosto okouzlen tím drobounkým stvořením.

,,On mě totiž naschvál chce naštvat, víš? Ale já ho stejně miluju," došel až ke svému svalnatci, stoupl si na špičky a políbil ho na tvář.

,,Já tebe," objal Liam svého blonďáčka okolo pasu. ,,Ahoj, Kevine... jsi celý táta."

Tříletý chlapec se na ně díval velkýma zelenýma očima tak udiveně, až na zem upustil Freddieho.

,,Harry?" zeptal se Zayn, který zřejmě jako jediný z nich dokázal vnímat víc věcí najednou.

,,No?"

,,Je to to, co si myslím, že to je?" zeptal se tiše a zvedl do vzduchu duhového medvídka.

Let's find Dad (Larry) | CZKde žijí příběhy. Začni objevovat