Druhého dne Louis po práci zamířil do školky, jako to pokaždé dělával. Před ní však narazil na auto, na které nemusel zírat dlouho, aby věděl, komu patřilo.
,,Jestli nechceš bulvární články, měl by ses zamyslet nad tím, jestli by náhodou nebylo dobrý zkusit nepoutat pozornost," prohlásil, když došel k místu řidiče, kde bylo srolované okýnko.
Jeho bývalý přítel vylezl ven a auto zamkl.
,,Vždyť na sebe taky pozornost nepoutám. Minule jsem sázel na to, že mě v tomhle zapadákově nenajdou, ale tentokrát jsem krytej," poukázal na fakt, že na sobě měl sluneční brýle, obyčejné džíny a mikinu s kapucí.
,,Tak na to ti řeknu jen dvě věci. Za prvé, tímhle zapadákovem takové auto snad nikdy neprojelo, takže je ti krytí stejně k ničemu. A za druhé by sis stejně měl sundat minimálně to z té hlavy, jinak se tě Kevin při nejhorším lekne a při nejlepším si řekne, že jsi podivín, co nosí sluneční brýle, když nesvítí slunce."
,,Pamatuji si tě milejšího," konstatoval Harry s povzdechem a kapuci i brýle si sundal.
,,Pamatuješ si mě nezlomeného," řekl Louis tiše, ale na odpověď ani žádnou reakci nečekal a rovnou vstoupil do budovy, v níž se nacházel jeho malý chlapec.
Netrvalo dlouho a on už ho pevně objímal.
,,Tatínku, kdo to je?" zeptal se zelenoočko, když si neznámého pána začal prohlížet.
,,Pro dnešek to bude naše návštěva. Doma ti řeknu, kdo to je, ano?" věnoval nižší brunet svému synkovi drobný úsměv.
,,Tak dobže."
***
Louis trval na to, že pojedou jeho autem, a tak nakonec luxusní Range Rover zůstal zaparkován před školkou.
Když už všichni tři seděli u stolu v malé kuchyni, ujal se slova.
,,Tak tedy... Kevie, tohle je Harry," ukázal na kudrnáče.
,,Jako můj nejlepší kamarád!" zaradoval se špinavě blonďatý chlapec. ,,Taky se jmenuje Harry."
,,Přesně tak, broučku," pohladil ho modroočko po hlavě.
,,A... to je tu s námi jen proto, že je taky Harry?" zamračil se pak Kevin.
To, jak seděli, a jak vážně jeho tatínek mluvil... to přeci muselo mít nějaký důvod.
,,Kdepak, zlato. Víš... vůbec to není jednoduché, ale... víš, že na to, aby vzniklo miminko, musí být dva," začal mu Louis opatrně vysvětlovat, během čehož se snažil nedívat na svého bývalého přítele.
Byl rudý, jako když ho před šesti lety viděl poprvé v životě.
,,Jo. Maminka a tatínek. Někdy dva tatínci jako u mě. Já jsem vznikl z dvou tatínků," odříkal tříletý klučina to, co už měl naučené.
,,Ano... ale já ti nikdy neřekl, kdo je tvým druhým rodičem," povzdechl si mladší z dospělých mužů a hluboce se nadechl.
Tato situace pro něj vůbec nebyla jednoduchá. Věděl ale, že to, co se chystá udělat, je to nejlepší, na co se zmůže.
,,Harry je tvůj druhý táta."
ČTEŠ
Let's find Dad (Larry) | CZ
FanfictionLouis se o svého syna staral úplně sám už od chvíle, co ve svých osmnácti letech zjistil, že je těhotný. Malý Kevin neznal svého druhého tatínka, přestože byl celý po něm. Pro modrookého bruneta bylo těžké každý den vídat mladší verzi někoho, kdo mu...