Okulun kantinindesin her zaman ki gibi arkadaslarinla oturuyorsun masada bi kisilik boşluk var ve onunla birazda mihabbetin var masana gelir ansizin tabi o an sende ona dair hic birsey yok aradan 5 dakika gecer muhabbetiniz dahada iyi olur ,sonra ansizin bir gözgöze gelis ve iste o an kalbine dokunmustur ama senin bundan haberin yoktur, aksam eve gidersin her zamanki hibi yatağına uzanir sigarani yakar yildiz tilbe vazgeçtim sarkisini acip dinlemeye baslarsin bir bakmissin aklına o gelmis sonra butun gece onunlasin sabah kalkarsin sigara degil aklina ilk o gelir wifi yi acip hemen resimlerine bakmak istersin o an annen çağırır haydi ise diye ise gidersin isleri yanlis yaparsin hemen çıkıp serviste tekrar onu gorup konusmak icin isten cikarsin yemeğe gidersin yuzundeki o tebessüm hic gitmez sonra duraga cikarsin servisi beklersin servis gelir binersin ve yine karsinda o o kadar mutlu olursun ki tarifi bile yoktur bunun ve bunu hemen arkadaşlarinla paylasirsin ama o sana bakmaz derler iste bu sana öyle bi koyarki yerden kalkamassin sonra aksam olur yine yine yeniden servise binersin ve yanına tabure koyup oturursun tabi kendini biraz da ağır dan satarsin sonra kulagina bir el uzanir bi donersin o kulaklikla sarki dinleyelimmi der sen kiramassin olur dersin acar sana bi damar sarki sen ona bakarsın niye bakıyorsun der sende hiç dersin sonra inecegin duraga gelirsin tam inerken bir bakmissin oda inmis sen tabi sevinirsin ama bosa sevgilisi almaya gelmiştir onu o sira sen kala kalirsin iste bu anlatilamaz..