Olamaz!

185 6 2
                                    

Aradan bir kaç gün geçti.Pelin,gün geçtikçe daha çok aşık oluyordu.Artık kendini ona adamıştı.Her anında Yağız'ı düşünüyordu.Bu sabah okula gidicektik.İlk önce ben kalktım.Sınavımız vardı ve çok heyecanlıydım.Okula gitmeye zaman olduğu için oyalandım ve Pelin'in kalkmasını bekledim.Yaklaşık 10 dakika bekledikten sonra odasına girdim.Uyanmamıştı.Seslendim"Pelin kalk artık okul var!"
Pelin:
-Tamam Damla.Sen git ben gelirim.
Bende tamam dedim ve sınavın olduğunu hatırlattım.Kalkmamasının sebebi gece 4'te yatması.Normal olarak kalkmaz.Ben okulun yolunu tuttum.Yalnız gitmek çok moral bozucu kahretsin!Sınıfa girdim.Tamamen boş bir sıraya oturdum.Ders başlamıştı sınav ise 2.dersti.Pelini merak ediyordum.İçimden"Nerde bu aptal kız?Ya kalkmamışsa?"diyordum.Tam o sırada Kapıdan Yağız girdi.Okula çoğunlukla geç kalırdı.Yanımın boş olduğunu görünce yanıma oturdu.Çok ilginç bir duygu.Mutluluk mu? Şaşmak mı?Her neyse düşünmek istemiyorum.Şuan şoktayım.Yaklaşık 2 dakika sonra Pelin sınıfa girdi.Yağız'ın benim yanımda olduğunu görünce renkten renge girdi.Çok üzülmüştüm.Tavırlı bir şekilde en arka sıraya oturdu.Defterlerini sıraya vura vura koydu.Ve o anda gözünden bir damla yaş geldi.Kendimi suçlu hissettim.Oysaki,Yağız'ın yanıma oturmasını ben istememiştim.Peki bunu ona nasıl inandıracaktım?Bunları düşünürken zil çaldı.Hemen Pelin'in yanına gittim."İyi misin?"
Pelin:
-Evet,dedi.
Hiç öyle görünmüyorsun deyince kızgın bir volkan gibi bana patladı.
"Ben geç geldim diye hemen yanına aldın Yağız'ı.Hep beni kıskandırmak için yapıyorsun,biliyorum.Ama emin ol,Yağız senin değil,benim olacak"dedi.O an öylece kaldım.Bir şey diyemeden zil çaldı.Hocada sınav var diye erkenden geldi.Yerimize oturduk ve sınav başladı.
      Sınavda hep Pelin'i düşündüm.Bana söylediklerini.Arkadaşımı kaybedersem napardım ben?

Mühürlü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin