Pelin

71 3 0
                                    

Pelin'den haber yoktu.Hala kendimi suçlu hissediyorum.Halası geldi.4 gün kalıp gitti.Haber verince hemen bana haber ver dedi Nereye gitmiş olabilir ki? Ya kaçırılmışsa?Keşke çıkmasaydım.Ama onun içinde Yağız'dan vazgeçemezdim.Bugün tam 7. Gün.Polisten hala haber gelmedi.Yağızla okulda normal bir şekilde dolaşıyoruz.Ögretmenler Pelin'in neden okulda olmadığını bilen var mı diye sorduğunda cevap vermiyoruz.Eve geldim.Zaman geçirmeye çalıştım.Tam o anda telefon çaldı.Heyecanla açtım.Konuşmaya başladık.
-Merhaba.
-Merhaba Damla Hanım.
-Haber var mı Pelin'den?
-Evet,müjde.Bulduk.Şuan Polis Şubemizde.Gelip alabilirsiniz.Sizden bir kaç imza da istemem gerekebilir.
-Tabiki,hemen geliyorum.Çok teşekkür ediyorum
Koşa koşa Yağız'a gittim.Polisin dedierini anlattım.Benim adıma sevindiğini söyledi.Sonra hızlı adımlarla Polis Şubeye gittik.Pelin'i gördüm.Tam sarılmak istedim ama izin vermedi.Sadece göz kırpıyor ve nefes alıyordu.Onun dışında hiç bir tepki vermiyordu.Yüzünde en küçük bir gülümseme bile yoktu.Gözleride bir yerde asılı kalmıştı.Oradan gözlerini çekmiyordu.Ne olduğunu sordum,yine cevap vermedi.Bende polis'e sordum.7 gün boyunca sokakta kalmış.Evden kaçmış kısaca.Gereken imzaları attıktan sonra eve döndük.Pelin'e ailesinin öldüğünü nasıl söyleyebilirdim?Hafiften söze başladım.Hemen söylemem gerekti.
-Pelin..
-.....
-Pelin sana diyorum.
-.....
-Peki ben söylüyorum.Ama sakin olmanı istiyorum.Ailen...Ailen...Yani ailen...Kaza yapmış...Trafik kazası...Ölmüşler
-Hayır şaka yapma!Ne kadar kötü birisin sen!
-Evet doğru.İstersen arayabilirsin dedim.
O anda dizlerini büküp yere çömeldi.Öyle bir çığlık attı ki,yer yerinden oynadı.Sakin olmasını istedim.Ama nafile hala bağırıyordu.Eve doğru koşturdu.Valizini topladı ve "Ben teyzemlere gidiyorum"dedi.Ağlamaktan gözleri şişmişti.Teyzesi zaten yakındı.Hala aynı okula devam edicek O anda kapıyı çarpıp gitti.Bende bir şey yapamadım...

Mühürlü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin